[Mrm-348] Tecnic/A De Helpdesk

[Mrm-348] Tecnic/A De Helpdesk
Empresa:

Commonsense Rrhh


Lugar:

Girona

Detalles de la oferta

Tens ganes d'incorporar-te a un holding industrial amb presència internacional, aprendre del nostre negoci i ajudar-nos a garantir que els projectes de TI s'alineïn amb l'estratègia de les diferents empreses del grup?Vols treballar com a TECNIC / A DE HELPDESK per un holding industrial amb presència internacional que està en ple procés de transformació digital de tots els seus negocis?Els nostres valors són la proximitat a les persones, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els / les nostres clients i el nostre equip i la responsabilitat social amb el territori.Volem contribuir a l'èxit i al creixement de l'organització a través de l'ús estratègic de la tecnologia i necessitem la persona que lideri aquest projecte i gestioni proactivament la demanda, classificant i planificant els requeriments que arriben al departament IT.MISIÓGestió de les incidències a l'usuari, administrar les necessitats del dia a dia, creació de comptes, a nivell internacional.FUNCIONSGestió i configuració de comptes d'Office365 de MicrosoftConfiguració, gestió i manteniment de servidors virtualitzatsResolució d'incidències mitjançant eines de tiquetBrindar assistència als usuaris de l'empresa, resolent problemes de maquinari i programari, configurar dispositius i proporcionar orientació sobre l'ús de tecnologiaTroubleshootingGestió d'infraestructures de Backup on-premise i al CloudMonitorització d'equipsDocumentació de procediments, garantint la qualitat de la informació.Mantenir-se actualitzat sobre les tendències i innovacions en l'àmbit dels sistemes d'informació i proposar noves iniciatives per millorar l'eficiència i l'agilitat tecnològica del grup.FORMACIÓCicle formatiu de grau superior o similarImprescindible anglès tècnicEXPERIÈNCIA VALORABLEConeixement en sistemes operatius LinuxValorable coneixements en ExaptaConeixement de tecnologies de virtualització, preferiblement VMwareConeixement de solucions de backup, preferiblement Veeam Backup.Experiència en la gestió d'entorns Windows, incloent des de l'arquitectura de dominis fins a la gestió d'endpointsCapacitat per a comunicar-se i treballar de forma efectiva amb equips tècnics i no tècnics #J-18808-Ljbffr


Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

[Mrm-348] Tecnic/A De Helpdesk
Empresa:

Commonsense Rrhh


Lugar:

Girona

Expert Data Management

.Passion for Innovation. Compassion for Patients.With over 120 years of experience and more than 17,000 employees in over 20 countries, Daiichi Sankyo is ded...


Desde Daiichi-Sankyo Europe - Girona

Publicado 12 days ago

Pvq861 - Cibersecurity Manager

KAVE HOME es la marca de muebles y decoración de diseño dedicada a inspirar a gente única e inconformista como nosotros.Nuestro equipo internacional de +600 ...


Desde Kave Home - Girona

Publicado 11 days ago

E-Commerce Data Analyst Tuj-975

.Descripción :En Lefties (Grupo Inditex) ofrecemos moda accesible para todos los públicos y edades, por lo que contamos con colecciones de mujer, hombre, niñ...


Desde Lefties - Girona

Publicado 10 days ago

Tecnico Servicio Tecnico

Empresa dedicada a la comercialización de productos electrónicos (videporteros, motores de garaje, seguridad).TareasControl de devoluciones y reparaciones a ...


Desde Avidsen Iberica S.A - Girona

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-09-21T02:52:53.196Z