(M688) Responsable Tècnic/A Gestió De Persones (Rrhh) (Ref. )

Detalles de la oferta

El CREAF precisa incorporar un o una responsable de gestió de persones per liderar el departament de Gestió de Persones del CREAF, encarregant-se de gestionar i optimitzar el capital humà.
La seva missió és alinear les necessitats i objectius de l'empresa amb el benestar i el desenvolupament de les persones treballadores.
S'ofereix contracte laboral a jornada completa (37,5 h. setmanals), amb incorporació immediata, i s'ofereix un salari de € bruts anuals.
TASQUES A REALITZAR: Reclutament i selecció: Coordinar i supervisar el procés de selecció de personal, incloent la publicació d'ofertes de feina, la revisió de currículums, la realització d'entrevistes i la selecció dels candidats.
Gestionar el procés d'integració (onboarding) i baixa (offboarding) dels empleats.
Relacions laborals: Mediació en conflictes laborals, negociar acords col·lectius i mantenir una comunicació oberta i efectiva entre la direcció i els empleats.
Garantir el compliment de les lleis i regulacions laborals aplicables, així com mantenir una correcta documentació i registres del personal conforme a les exigències legals.
Formació: Identificar les necessitats de formació transversal i dissenyar i implementar programes de capacitació per millorar les habilitats i competències de personal de gestió i administració de la recerca.
Processos: Gestionar i optimitzar processos interns, en especial, els relacionats amb el software de RRHH.
Polítiques de RRHH: Col·laborar en el desenvolupament i implementació de polítiques i estratègies de recursos humans alineades amb els objectius i les necessitats de l'Administració Pública.
Pressupost anual: Confecció de pressupost anual de RRHH i gestió del calendari.
Co-coordinació del pla d'acció associat al segell HRS4R.
Gestió d'equip: Dirigir l'equip de persones que conformen el departament, coordinant també la resta de tasques del departament, especialment les tasques d'administració de personal: nòmines, seguretat social, impostos, contractes, liquidacions.
Prevenció de Riscos: Coordinar amb l'SPA i el Comitè de Seguretat i Salut, la prevenció de riscos del centre.
Desenvolupament del pla de benestar del centre.
REQUISITS NECESSARIS: Diplomatura o grau en Relacions Laborals o estudis similars.
Màster o postgrau relacionat amb recursos humans.
Experiència mínima de tres anys en un departament de gestió de persones (o RRHH) en centres públics de recerca (preferiblement del sistema CERCA), o universitats públiques, desenvolupant totes les tasques a realitzar abans descrites.
Coneixement avançat de normativa de la Ley de la Ciencia "Ley , de 1 de junio, de la Ciencia, la Tecnologia i la Innovació" i normativa laboral.
Experiència amb ERPs i domini de softwares (especialment valorable A3Innuva i Factorial).
Bon nivell de comprensió, parla i escriptura de l'anglès, el castellà i el català.
Persona amb capacitat de lideratge i gestió d'equips, amb habilitats de comunicació interpersonal, proactiva i amb una alta capacitat d'organització i resolució de reptes amb creativitat.
CONDICIONS VALORABLES: Certificats o cursos addicionals en legislació laboral o sistemes de gestió de recursos humans.
Es prioritzaran les candidatures d'aquelles persones que tinguin una discapacitat reconeguda i acreditada igual o superior al 33%, sempre que la discapacitat sigui compatible amb l'acompliment adequat del lloc.
PROCÉS I CRITERIS DE SELECCIÓ: Admissió de candidatures: Els/les candidats/tes hauran d'inscriure's a l'oferta de treball, amb un currículum, una carta de motivació (màxim 500 paraules) fins el 15 de desembre.
No s'acceptaran sol·licituds referides a un altre portal que no sigui la mateixa borsa de treball del CREAF, i amb les instruccions que figurin en aquesta.
Preselecció: Determinació del compliment dels requisits mínims de l'oferta.
Es valoraran els requisits i mèrits amb una nota màxima de 100 punts.
Selecció: Valoració de les candidatures preseleccionades, mitjançant puntuació basada en criteris objectius.
Decisió final: En cas de trobar-se la persona adequada, se li comunicarà formalment la seva elecció a través de correu electrònic.
Comitè de selecció: Joaquim Escobar Prats, com a Gerent.
Cristina García López, com a Cap de Gestió de Projectes (Post-award).
David Morales Duran, com a Responsable de Servei Jurídic.
OFERTA EN PDF #J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Hr Manager - Q538

Emerald Stay is a revolutionary prop-tech company that manages high-end homes in non-urban destinations. Our team is shaking up the vacation rental market by...


Emerald Stay - Barcelona

Publicado 11 days ago

Psicólogo/A O Trabajador/A Social

DescripciónFundación especializada en la inserción sociolaboral de personas con discapacidad, ubicada en Llinars del Vallès, precisa incorporar un/a Psicólog...


Pimec Organization - Barcelona

Publicado 11 days ago

Senior Bi Specialist - Powercenter & Redshift

En BETWEEN apostamos por ofrecerte las mejores oportunidades dentro del área tecnológica. Contamos con un equipo de más de 900 profesionales. Ser parte de nu...


Between - Barcelona

Publicado 11 days ago

Consultant.E En Recrutement (H/F) - Vie

Bruce, la plateforme de recrutement 100% digitale et mobile, accompagne les entreprises dans leur recrutement et les talents dans leur recherche d'emploi. No...


Bruce - Barcelona

Publicado 11 days ago

Built at: 2024-12-25T11:43:10.384Z