Funciones i responsabilitats: Tasques de recepció, incloent recepció de clients, acollida i atendre les necessitats de l'hoste per assegurar una experiència de servei excel·lent. Bon tracte amb els clients, resolució de queixes i peticions de manera ràpida mantenint alts nívells de servei. Tractar les necessitats dels clients per fer la seva estància agradable i còmode. Tractar les queixes del client de manera efectiva, reportant a un supervisor per buscar solucions ràpides. Responsabilitzar-se de la facturació del client i el quadre de caixa. Ajudar a mantenir el lloc de treball net i ordenat. Supervisar i administrar tots els canals de reserva per assegurar que les reserves d'habitació estiguin correctament registrades. Informar de qualsevol defecte de manteniment o neteja a la persona encarregada. S'ofereix: Jornada: completa i seguida. Horari: torns rotatius (7h-15h; 15h-23h i esporàdicament 23h-7h). Tipus de contracte: indefinit (modalitat fix-discontinu). Incorporació a partir del setembre. Sous: segons conveni d'hostaleria de Hotel 4* (1.450€ bruts/mensuals) + comissió d'upsellings. Possibilitat d'utilitzar les instal·lacions de PGA CATALUNYA GOLF AND WELLNESS i descomptes en hotels, Wellness, botiga i restaurants. Es valoraran coneixements d'idiomes: Anglès, català/castellà - imprescindible nivell nadiu/professional; Francès, alemany o altres idiomes - nivell intermig/conversació. Molt valorable experiència de almenys 2 anys en la mateixa posició o en llocs similars en hotels de luxe i atenció al client. Carnet de conduir i vehicle per accedir al resort - imprescindible. Possibilitat de treballar en torns rotatius (matí-tarda i esporàdicament nits) de dilluns a diumenge amb dos dies de descans setmanals. Competències: Amable, servicial, habilitades comunicatives i exquisit tracte al client, bona atenció telefònica. Capacitat de treballar en equip i mantenir la calma davant de situacions complicades. Excel·lent presència i capacitat de treballar sense supervisió.
#J-18808-Ljbffr