PER QUÈ TREBALLAR A COMEXI?
A COMEXI som una empresa familiar dedicada a la fabricació de maquinària per a la indústria de l'envàs flexible. Fundada al 1954, actualment tenim presència a tot el món i un equip de més de 450 empleats/des. La nostra missió és liderar la conversió de la indústria de l'embalatge i aplicar millores tecnològiques a les nostres màquines per a minimitzar l'impacte mediambiental dels productes. La nostra filosofia de treball aposta per l'autonomia, la responsabilitat i la flexibilitat horària.
QUINS SERAN ELS TEUS REPTES?
Identificar els KA existents en el mercatConeixement i actualització de l'organigrama de l'empresa client i del seu organigrama de decisió (mapa de relacions del compte)Viatjar a nivell globalImplantar el procés de venda aprovat per Comexi GroupOrganitzar reunions periòdiques a tots els nivells amb el KA (propietat, direcció, compres del KA, R+D, marketing) per incrementar el coneixement mutu i crear expectativesDesenvolupar relacions de llarg termini amb els contactes corporatiusPreparació de presentacions, propostes, plans específics pel desenvolupament del compte.Promoure activitats entre els KA i els "Brand Owners" per facilitar i propiciar el networking la generació de projectes i el benchmarking amb la resta del sectorActualitzar el KA anualment amb les novetats de CMX.Coneixement i seguiment del plà d'inversions del client així com del seu compte d'explotació en la mesura del possible.Col·laborar amb la Direcció Comercial en l'elaboració del pla comercialControlar el seguiment del pla operatiu comercial definit per part dels representants i resta de l'equip comercialCoordinar amb el representant per a la realització de l'activitat comercial diaria; trucades, visites… segons el que estableix el pla operatiu comercialAssistència a fires i congressos del sector que s'estableixin al pla comercialIntervenir en aquelles incidències comercials a les que els representants necessitin el suportParticipació i contacte amb les associacions del sectorDonar coaching als representants i resta de l'equip comercial per a conseguir incrementar el nivell de l'equipSeguiment dels cobraments dels KACoordinar amb el departament d'enginyeria les demostracions a clientsPreparar i assistir a la reunió operativa setmanal liderada per la direcció comercialPreparar i assistir a la reunió operativa mensual liderada per la direcció comercialPreparar i assistir a la reunió operativa semestral liderada per la unitat de negociPreparar el Pla d'Actuació per aconseguir els objectius de venda fixats per a cada producte i el seu pressupostQUÈ ET FARÀ TRIOMFAR EN AQUESTA POSICIÓ?
Disposar de Grau en Enginyeria Industrial o Tècnica (especialitat Mecànica o Elèctrica) o experiència com a Àrea Manager amb especialització en Comerç exterior.Disposar de capacitat analítica i de resolució de problemes, treball en equip, comunicació i empatia. Organització, planificació i sistemàtica de treball.Habilitats de comunicació verbal i escrita tant en anglès com en espanyol. Es valoraran altres idiomes.Seria ideal que disposessis d'experiència prèvia de 10-15 anys en la indústria de l'envàs flexible, en un Departament d'Exportació o Comercial de bens d'equip d'àmbit internacional.QUÈ T'APORTAREM?
Posició estable amb horari flexible d'entrada i sortida, amb teletreball implantat per política d'empresa.22 dies de vacances per conveni + dies addicionals!Un gran espai de treball amb oficines noves i menjador a preu subvencionatPàrquing d'empresa gratuït i ampli catàleg de descomptesPossibilitat de contractar sessions de fisioteràpia subvencionadesPaquet de retribució flexible amb possibilitat de contractar tiquet de llar d'infants, assegurança mèdica i tiquet restaurantUneix-te a un entorn actiu i professional, on el bon ambient i el treball en equip són essencials.
#J-18808-Ljbffr