Intress cerca un/a Tècnic/a en Licitacions i Concursos per facilitar i donar suport administratiu necessari per a la presentació de licitacions, subvencions, concerts, pressupostos, etc. Seria per incorporar a la nostra seu de Barcelona.
Què faràs?Preparar les propostes amb la documentació tècnica i econòmica facilitada pel responsable del projecte i del Departament de Concursos, amb especial responsabilitat en el cas de la documentació administrativa per a assegurar el compliment dels requisits legals establerts, recopilant la documentació necessària per a la seva presentació i seguiment d'incidències fins a la seva resolució.Atendre clients interns i externs, informant i aclarint dubtes i responent a consultes relacionades amb les seves àrees i competència.Fer costat a la Direcció i/o Responsable directe en tot el control administratiu dels recursos financers i humans a fi d'optimitzar la seva utilització.Recolzar en el control i seguiment de les possibles pròrrogues i/o modificacions contractuals, revisions de preus, etc., donant suport al Departament de Projectes i Subvencions i en coordinació amb la Subdirecció Territorial/ Servei a fi d'assegurar la correcta aplicació de les condicions dels contractes.Assistir a l'equip tècnic en les activitats que desenvolupen per a contribuir al bon funcionament dels departaments que secunda.Integrar i mantenir al dia la base de dades del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat així com per a elaborar documents sol·licitats.Mantenir actualitzada tant la documentació dels concursos com tots aquells documents i registres associats a les licitacions públiques o subvencions.Revisar i mantenir actualitzades totes les plataformes en les quals es troba inscrita l'entitat.Coordinar, juntament amb els departaments que corresponen, el control de les donacions rebudes i el seu seguiment.Actualitzar i compartir el coneixement impulsant noves experiències i generant un clima professional en l'equip en què col·labora.Què oferim?Data d'incorporació: immediataTipus de contracte: fix-indefinitJornada: 38,5h setmanalHorari: de dilluns a divendres de 08.00-15.00h, exceptuant dos dies de 08.00-17.30h (a determinar amb l'equip del departament) i un dia de teletreball.Retribució: 1607,51€ mensual/brut per 14 pagues = 22.505,14€ anual/brutFormació acadèmica:Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa.
Experiència professional mínima:Experiència mínima de 2-3 anys realitzant tasques similars.
Coneixements necessaris:Office avançat.Nivell C de català.Altres aspectes valorats:Coneixements del tercer sector.Experiència en l'àmbit social.Flexibilitat horària.Treball en equip.Persona organitzada i metòdica.
#J-18808-Ljbffr