It Onsite Technician

Detalles de la oferta

As a Hemmersbach Technician, you make the end users at renowned companies happy every day thanks to your friendly and competent demeanor. Direct customer contact with various requirements within the scope of 2nd level support quite neatly describes the position you would like to have:
Help users with their problems and requests.Analyze errors, maintain hardware, set up/remove workstations, install and configure new software (IMACD), and manage user accounts via Active Directory.Troubleshoot and document steps performed to resolve challenges with hardware, software, and application issues in a ticketing system.Perform administrative tasks such as updating tickets via Service Now, conducting stock checks, and managing onboarding & offboarding processes.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Senior Data Analyst - Digital Data

BARCELONA, ESCaixaBank es un grupo financiero con un modelo de banca universal socialmente responsable con visión a largo plazo, basado en la calidad, la cer...


Caixabank - Barcelona

Publicado 8 days ago

Customer Service

**Tu nueva empresa** Compañía multinacional del sector life sciences, ubicada en Barcelona. **Tu nuevo puesto** Buscamos un/a Customer Service, cuyas prin...


Hays - Barcelona

Publicado 8 days ago

Tècnic/A En Instal-Lacions Tèrmiques En Edificis

Es requereix tècnic/a especialitzat i titulat en instal-lacions tèrmiques en edificis (RITE). Reparació o muntatge d'aparells de climatització, calefacció i ...


Aemifesa - Barcelona

Publicado 8 days ago

Dissenyadors Gràfics I Multimèdia

Per a la convocatòria de Primera Experiència en el Sector Públic es precisa un Dissenyador de continguts e-learning amb el perfil següent: joves desocupats e...


Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado 8 days ago

Built at: 2024-11-24T02:34:08.443Z