At LeasePlan, we are always asking What's next in mobility. Join our team and be part of a dynamic, exciting and engaging business, so we can discover What's next together!Funciones del PuestoAtención a proveedores de la reparación (talleres y peritos).Atención a conductores (y clientes) sobre la reparación del vehículo.Control y asignación de reparaciones a talleres según criterios estratégicos.Autorización de presupuestos de nivel medio (hasta 600€).Gestión del proceso de reparación con peritos y talleres (seguimientos).Resolución de incidencias/quejas y encuestas transaccionales.Gestión y propuesta del proceso administrativo de bajas.Gestión y propuesta del proceso administrativo de negligencias.Control y mecanización de costes previstos para la reparación de vehículos (reservas).Cualquier tarea concreta, especializada y autónoma propia del departamento (control de reservas, monitorización de tiempos de estancia en taller, gestión de clientes particulares, formación, revisión de indicadores, redacción de estudios o informes).Requisitos del PuestoDe 3 a 5 años de experiencia en puesto comercial del sector o afines (automóvil, servicios).Inglés nivel medio conversación.Why LeasePlan?LeasePlan is a global leader in Car-as-a-Service, with approximately 1.9 million vehicles under management in 29 countries. LeasePlan purchases, funds, and manages new vehicles for its customers, providing a complete end-to-end service for a typical contract duration of three to four years. Through our NextGen Digital strategy, we are transforming from an analogue into a fully digitally-enabled business, delivering digital services at digital cost.With over 55 years' experience, LeasePlan's mission is to provide what's next in sustainable mobility so our customers can focus on what's next for them. We aim to build an ethical, inclusive, and progressive culture in which people can thrive and be themselves regardless of their race, nationality, gender, age, disability, sexual orientation etc.If you'd like to learn more about our culture, DE&I journey and our way of working, please find out more in our sustainability section and our latest Annual Report.
#J-18808-Ljbffr