.Empresa proveïdora de solucions integrals de disseny, enginyeria, consultoria i instal-lació d'equipaments per a la indústria, de MANRESA , selecciona un/a RESPONSABLE DESENVOLUPAMENT i SELECCIÓ de PERSONES . Exercirà les funcions següents: Cerca de personal Cerca activa de personal. Suport a la recerca de personal a filials de Mèxic i Portugal. Creació de landing page "Carreres" per a comunicació activa de llocs vacants (en col-laboració amb Màrqueting). Contacte amb escoles tècniques i universitats per crear oportunitats de captar talents joves. Participació en fires i esdeveniments on es presenten empreses a joves adults a la recerca de feina. Desenvolupament del personal En col-laboració amb directors i empleats, definició d'objectius anuals i llarg termini. Sota indicacions del Consell d'Administració i els directors, definir els plans de carrera per al personal que hi aplica. Avaluació exercici, compliment objectius - informe sobre cada treballador per a decisions sobre promocions o increments de sous. Programa de capacitació i formació (centralitzar les sol-licituds dels Directors i gestionar formacions internes i externes). Contacte estret amb tota la plantilla. Onboarding / Sortides En col-laboració amb el Dep. de Comunicació establir la metodologia d'onboarding (comunicació, presentacions, formació, benvinguda, etc.). Integració del nou col-laborador a l'empresa i transmissió de la cultura corporativa. Formació de temes corporatius i administratius, de normes internes, etc. a cada treballador que s'hi incorpori. Seguiment al pla de formació i integració. Suport als directors generant protocols dels objectius personals i professionals del nou col-laborador, així com definició dels objectius establerts a la persona. Entrevistes de sortida. Arquitectura Organitzacional Elaboració / actualització de DPT. Comprovació i seguiment a l'estructura organitzacional (organigrama). Elaboració i seguiment a Polítiques de RRHH. Programa Employer Branding (en col-laboració amb MRK). Cultura Corporativa En col-laboració amb Marketing & Comunicació organització d'esdeveniments interns. Iniciatives per millorar l'ambient laboral i la satisfacció dels empleats. Definició i organització d'accions especials i activitats de teambuilding . Millorar la comunicació interna (en col-laboració amb el Dep. de Comunicació). Definició de normes internes (seguretat, higiene, vestimenta, comportament, tracte). Integració de filials i persones en teletreball. Fer-los partícips de la cultura empresarial. Control de clima laboral (mitjançant enquestes i contacte amb els empleats). Es requereix: Grau en Psicologia o Sociologia. Màster en DRRHH. Experiència mínima de 3 anys en posició similar. Professional amb potencial i ganes de desenvolupament i projecció per comprometre's a llarg termini i créixer amb l'empresa. Les competències a continuació descrites: Iniciativa-Autonomia. Visió estratègica. Organització-Planificació. Innovació-Creativitat