Des de Caixa Rural estem buscant un/a Gestor/a Comercial per a Banca Digital. Aprofita l'oportunitat de formar part d'una entitat financera diferent, una Cooperativa de Crèdit que treballa amb l'objectiu d'ajudar-te a aconseguir els teus somnis i assolir un futur millor. Col·labora amb un equip il·lusionat, dinàmic i creatiu en l'àmbit de la Banca Cooperativa.
FUNCIONSGestionaràs aspectes comercials, operatius i documentals a través d'eines digitals per augmentar la rendibilitat, la vinculació i la satisfacció del client.Aliniat/da amb l'estratègia de l'entitat, gestionaràs els leads provinents de diverses fonts i implementaràs el pla comercial digital.Seràs responsable de gestionar carteres de clients personalitzades relacionades amb el producte hipotecari de manera totalment digital.FORMACIÓLlicenciatura/Grau en FICO, ADE, Econòmiques, Dret i/o similars.Certificacions Assessor MiFID, Certificació LCCI i Operador Banca Assegurances.Es valorarà formació específica en Gestió del Risc Hipotecari.Competència completa en català i recomanable bon nivell d'anglès.EXPERIÈNCIATrajectòria mínima de 2 anys amb experiència en mercats urbans / oficina universal.Experiència i agilitat en la gestió d'actiu hipotecari.Experiència amb prescriptors i col·laboradors externs.CARACTERÍSTIQUES A VALORARHabilitats professionals: Proactivitat i orientació a nous reptes, projectes i obtenció de resultats. Autonomia, capacitat analítica i presa de decisions. Capacitat de treball àgil i compromís amb la dedicació. Coneixement de l'entorn financer i bancari. Experiència en la gestió d'actius hipotecaris i en el tracte amb prescriptors i col·laboradors externs. Acostumat/da a treballar per objectius, amb forta orientació comercial i seguiment de plans d'acció.Habilitats tècniques: Domini avançat d'eines ofimàtiques (Excel, Word, Outlook), CRM i Informa. Experiència amb eines de gestió digital i plataformes de banca en línia. Ús i comprensió d'eines internes (CRM, NTF).Habilitats socials: Bon maneig de la comunicació a distància i a través d'eines digitals, demostrant empatia, proactivitat i intel·ligència emocional. Capacitat de generar confiança i proximitat en entorns digitals.RETRIBUCIÓ I BENEFICISPla de Desenvolupament i Formació interna d'acord amb el perfil i l'experiència. Beneficis Socials: Assegurança de Salut DKV, accés a retribució flexible (Xecs menjador, guarderia, desplaçament), Pla de Pensions, condicions financeres i finançament especials per a empleats/des.
Per a qualsevol qüestió, pots escriure'ns o trucar-nos per telèfon: 976 704 856.
#J-18808-Ljbffr