Des del 1999 la FUNDACIÓ VIMAR treballa al Baix Empordà per respondre a les necessitats de les persones amb discapacitat i/o malaltia mental i donar qualitat de vida als usuaris i familiars dels seus serveis. La FUNDACIÓ VIMAR ofereix serveis diürns, residencials i de foment de la vida independent sota criteris d'excel-lència i professionalitat. Missió del lloc de feina Desenvolupar les línies estratègiques de la fundació determinades pel Patronat assegurant una gestió financera sòlida, així com la planificació, execució i supervisió dels programes, projectes i iniciatives de la fundació.
Gestió Econòmica-Financera: - Supervisió i seguiment comptable i tresoreria. - Elaboració i seguiment del pressupost, impostos, auditories. - Elaboració i supervisió del quadre de comandament. Captació de fons - Presentació i justificació de subvencions. - Disseny i execució de campanyes crowdfunding. Gestió Administrativa: - Control, establiment i seguiment de procediments administratius. - Planificació i control de compres, inventaris i manteniment. - Pla de Prevenció de Riscos Penals. - Protecció de dades. - Preparació i presentació d'informació pel Patronat. Rrhh/Laboral: - Seguiment de l'área amb la responsable de RRHH i laboral. - Prevenció i Riscos laborals. Relacions Institucionals: - Representació i/o participació davant diferents organismes i administracions. - Organització d'actes diversos, reunions. - Relacions amb la premsa i mitjans de comunicació. Comunicació: - Planificació i seguiment de la comunicació externa i interna de la fundació.
- Experiència 3 anys. Experiència contrastada en gestió d'entitats i d'equips, mínim 3 anys, preferentment en organitzacions sense ànim de lucre / tercer sector.
- TÍTOL DE GRAU
- títol de grau - administració i direcció d'empreses-ciències empresarials
- català (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge)
- espanyol (parlat c2 - d.mestratge, escrit c2 - d.mestratge)
- Competències / coneixements: Requisits: Estudis: Grau en ADE, Dret, econòmiques, treball social o similar amb formació complementària en àrees com Gestió de ONG. Experiència contrastada en gestió d'entitats i d'equips, mínim 3 anys, preferentment en organitzacions sense ànim de lucre / tercer sector. Competències i habilitats: - Responsabilitat i compromís. - Lideratge participatiu i proactiu. - Motivació amb els propòsits de la fundació. - Visió estratègica. - Capacitat de gestió de projectes i equips. - Català/Castellà bilingüe.
- Disponibilitat de vehicle
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres beneficis: Condicions: - Contractació indefinida. Jornada completa. - Treball presencial a Sant Antoni de Calonge amb disponibilitat i flexibilitat segons necessitats. - Posició estable amb interessants reptes a mig termini.