VOLS TREBALLAR AMB NOSALTRES?BUSQUEM TÈCNIC/A EN COMUNICACIÓ I MÀRQUETINGPerfil:- Formació: diplomatura/llicenciatura/grau de Màrqueting, Publicitat, Periodisme o Comunicació Audiovisual.- Experiència acreditable.Es valorarà:- Domini del català i castellà parlat i escrit.- Domini i experiència com a Community manager, en les diferents tècniques i llenguatges comunicatius i en màrqueting digital.- Capacitat de comunicació així com per a les RRPP.- Coneixement de les dinàmiques dels mitjans de comunicació i premsa.- Maneig alt d'eines bàsiques d'edició d'imatges i vídeo (canva, photoshop, etc).- Interès per l'actualització contínua i estar al corrent de les novetats en matèria de comunicació, digitalització i tecnologia.QUÈ OFERIM?- Periode de contractació: 6 mesos, contracte eventual.- Incorporació immediata- Jornada laboral: 20 hores.
Flexibilitat horària.- Ubicació: Barcelona.
Barri de Sants.
Possibilitat de teletreball.- Salari brut: entre 850 i 950€ mensuals.CANDIDATURESNOSALTRESLudik Concilia sccl és una cooperativa d'iniciativa social sense ànim de lucre.
El nostre principal objectiu és facilitar la conciliació personal, familiar, professional i comunitària de les persones cuidadores amb infants a càrrec per fomentar el seu desenvolupament personal i professional.
Busquem la corresponsabilitat dels equipaments públics i privats per facilitar espais de cures i lleure, així com fomentar uns usos responsables i igualitaris del temps.TASQUES A REALITZAR- Desenvolupament d'estratègies de comunicació i màrqueting: - Planificació i execució de campanyes publicitàries: Crear i executar campanyes publicitàries per promocionar els serveis de la cooperativa.
Això inclou la identificació de canals publicitaris efectius, la creació de missatges i contingut persuasiu, la gestió del pressupost publicitari i avaluació dels resultats obtinguts.
- Gestió de la imatge corporativa: Creació de guies d'estil, la gestió d'elements visuals com el logotip i els colors de la marca, i la supervisió de totes les comunicacions per assegurar que estiguin alineades amb la identitat de la marca.
- Gestió de xarxes socials i pàgina web: Planificar, implementar i gestionar la presència de la marca a les xarxes socials.
Això implica la creació de perfils a les plataformes com Instagram, LinkedIn, etc., la publicació de contingut regular, la interacció amb els seguidors, l'anàlisi de mètriques i la gestió de la reputació en línia.
- Creació de contingut: Generar contingut rellevant i atractiu per a diversos canals de comunicació com la web, xarxes socials, correus electrònics, fulletons, cartelleria, notes de premsa, etc.
Això pot incloure redacció de textos, creació de gràfics i edició d'imatges i vídeos.
- Relacions amb mitjans de comunicació: Desenvolupar i mantenir relacions amb els mitjans de comunicació, redactar comunicats de premsa, coordinar esdeveniments i gestionar la comunicació amb els mitjans.#J-18808-Ljbffr