(G077) - Auxiliar Administratiu/Va Recursos Humans

Detalles de la oferta

Sintagmia és un grup d'empreses del sector de l'esport i del lleure. Gestiona el personal i manteniment de les instal·lacions esportives i dels centres cívics/casals de gent gran. Busquem pel nostre departament de Persones i Benestar, ubicat en les oficines centrals de Sant Just Desvern, a una persona com Auxiliar Administratiu/va de Recursos Humans, més enfocat en l'àmbit Laboral.
FUNCIONS DE SUPORT:Relacions Laborals (servei de nòmines externalitzat):Assegurar el compliment de tots els procediments laborals perquè els fluxos de treball funcionin correctament.Resoldre problemes/dubtes que puguin aparèixer en l'àmbit laboral i legal (treballadors/es, directors/es i coordinadors/es).Gestionar i comprovar que tots els processos s'apliquin correctament en l'administració de personal (contractes, altes, baixes, variacions, subrogacions, excedències, anàlisi de costos, variables, convenis col·lectius i gestió de les nòmines).Gestió i preparació de documentació de totes les tasques en matèria de Seguretat Social i tresoreria (embargaments i inspeccions).Donar suport en l'àmbit de prevenció de riscos laborals.REQUISITSFormació en CFGS Administració, Laboral, recursos humans o similar.Experiència en executar tasques administratives en departament de recursos humans.Perfil: persona resolutiva, capacitat de treball en equip, empàtica, comunicativa, ganes d'aprendre i dinàmica.JORNADA:Completa, de dilluns a divendres (horari flexible entrada i sortida entre les 7.30h - 16.30h). Es valorarà positivament certificat de discapacitat.
Valorable:Coneixements SAGE 200C.Cursos específics en normativa laboral.Nivell alt d'ofimàtica i anàlisi de dades.Nivell alt en Català i castellà.CONTRACTACIÓ:Es farà contracte indefinit, però quan torni la persona de baixa maternal valorarem la seva continuïtat. Aproximadament necessitem que estigui 1 any mínim al departament.
Experiència:1 any en realitzar tasques administratives en l'àmbit de recursos humans i més concretament en Laboral.
TÍTOL:FP de Grau Superior en Administració.
Competències / coneixements:Formació en recursos humans, laboral o similar.Valorable cursos d'àmbit de recursos humans.Coneixements en SAGE 200 i eines Google.Perfil: persona amb capacitat de treball en equip, resolutiva, comunicativa, empàtica, ganes d'aprendre i entusiasta.CONTRACTE LABORAL:Indefinit. Jornada completa. Salari mensual brut des de '1250' fins a '1300'.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Sr. Payroll Analyst Spain

Job ID: 2740927 | Amazon Spain Services, S.L.U.Our multicultural Payroll team is seeking an experienced payroll professional to join our Spain Payroll Operat...


Desde Amazon - Barcelona

Publicado a month ago

Returns Manager Eu, Amxl

DESCRIPTION:Clear and effective processes make sure every customer across the globe receives the speed, quality, and reliability they expect from Amazon. As ...


Desde Mygwork - Barcelona

Publicado a month ago

Conference Manager

Job Number 24172291Job Category Event ManagementLocation Hotel Arts Barcelona, Marina 19-21, Barcelona, Barcelona, Spain VIEW ON MAP Schedule Full-TimeLocate...


Desde The Ritz-Carlton - Barcelona

Publicado a month ago

Jefe/A De Equipo Para Barcelona Tema

Importante Empresa de Marketing selecciona personal para unirse como Jefe de Equipo en Barcelona. Si te gustan las ventas, tienes experiencia en liderar equi...


Desde Grupo Tema - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-06T04:37:56.463Z