Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Gestor De Loyalty / Fidelización Vj-562

En MSX IBERIA actualmente estamos buscando un/a Gestor/a de Fidelización de Cliente de Automoción - Servicios Financieros para nuestro gran equipo en Madrid....


Msx International - Madrid

Publicado 13 days ago

Teleoperador/A Atención Al Cliente Con Inglés | Pq-609

Actualmente, desde la delegación de Madrid nos encontramos en busca de Teleoperadores de atención al cliente con inglés.Descripción del puesto:Servicio de re...


Gi Group Spain - Madrid

Publicado 13 days ago

Teleoperador/A Del Sector Automocion. Idioma Portugues Nativo |

Desde GI GROUP estamos buscando la figura de un/a teleoperador/a para una importante empresa integrada en una multinacional del sector de la publicidad y tec...


Gigroup - Madrid

Publicado 14 days ago

Quality Assurance Servicios Corporativos · Vizcaya - Las Arenas, Madrid - Tres Cantos · Híbrido

.En Sener deseamos incorporar en nuestro equipo a un/a Quality Assurance en uno de nuestros centros de trabajo de (Tres Cantos o Bilbao).Somos un grupo priva...


Sener En Ingeniería - Madrid

Publicado 14 days ago

Dutch Customer Support - Madrid | Xux223

Detalles de la oferta

Job DescriptionWe are seeking a highly skilled and dedicated individual to join our team for high-end automotive clients. This role requires native-level proficiency in Dutch and advanced proficiency in English.The successful candidate will be responsible for providing exceptional customer service and ensuring the highest standards of quality in all interactions.Responsibilities: Main point of contact for customers (coordination with markets, retailers (including concierge roles), internal stakeholders, for all customer inquiries).Serve as a liaison with external suppliers to address and resolve premium customer requests.Solve customers' requests by always offering exquisite treatment.Manage incidents efficiently, guiding management to ensure customer satisfaction and loyalty, and to avoid formal customer complaints.Requirements: Advanced Dutch level (min C2).Advanced English proficiency (minimum C1).Excellent coordination and communication skills.Proactive.Solution-oriented and flexible to find ways to facilitate solutions.Residence in any area of Madrid.Offer: Permanent contract.39-hour work week.Availability required between 8 AM and 8 PM, Monday to Friday.Possibility of extra income for availability outside of regular hours (between 200 and 400 euros per month).Salary up to €26,500 per month (2208€ gross per month).Paid training for 3 weeks.#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-10T00:20:23.352Z