.Prohabitatge Som Llar és una entitat sense afany de lucre i independent, fundada l'any 1999, que persegueix prevenir i erradicar l'exclusió residencial i el sensellarisme a Catalunya des d'una perspectiva de gènere i de drets humans. L'entitat disposa del programa d'inclusió residencial que ofereix a persones i famílies en situació de vulnerabilitat un allotjament temporal o de llarga durada i un acompanyament en els processos d'autonomia (amb o sense suport socioeducatiu) en funció de les necessitats i de la millora de competències que es fixi com a objectiu en cadascun dels projectes o serveis.DESCRIPCIÓ GENERALLa persona que ocupa la posició de Director/a de Finances i Administració, en dependència de la Direcció General de l'entitat, formant part de l'equip de direcció i amb un equip a càrrec de 6 persones a qui coordina, elabora i fa el seguiment del pressupost de l'entitat, dels diferents projectes i de les inversions a fer. A més, lidera la realització de pressupostos per a la presentació a convocatòries públiques i la correcta justificació de les subvencions atorgades. També gestiona la comptabilitat, la tresoreria i duu a terme tasques vinculades amb aspectes fiscals i laborals.FUNCIONS I TASQUESElaborar i fer el seguiment del pressupost de l'entitat, dels diferents projectes, així com de les inversions a realitzar:- Obtenint les dades necessàries, ajustant-les segons les previsions per a l'exercici següent (inflació, incorporacions de nou personal, etc.), confeccionant a partir d'aquelles el pressupost global de l'entitat i defensant-lo davant Direcció general i posteriorment la Junta directiva per a la seva aprovació.- Fent el seguiment mensual del pressupost de l'entitat i analitzant i justificant les possibles desviacions.- Preparant pressupostos per inversions a realitzar (p.E. ordinadors, impressores, vehicle, etc.), incloent diferents alternatives de finançament amb pros i contres- Generant el pressupost de cada projecte: costos de funcionament (lloguer, subministraments, etc.), costos de personal adscrit, amortitzacions i costos indirectes.- Modificant quan escaigui pressupostos de projectes per venciment i renovació/ canvi de fonts de finançament.- Duent a terme el seguiment mensual dels pressupostos de cada projecte, així com la seva compartició amb les diferents persones responsables, per a la correcta justificació de les desviacions que es puguin estar produint.- Presentant a Direcció general les dades fonamentals del seguiment pressupostari mensual i propostes de millora quan escaigui.Liderar la realització de pressupostos per a la seva presentació a diferents convocatòries i la correcta justificació de les subvencions atorgades:- Estant atent/a a la publicació de convocatòries interessants (recurrents o noves) per a l'entitat per a rebre finançament per a dur a terme els diferents projectes, per a la realització del pressupost econòmic preceptiu