Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Sales Assistant / Coordinator

Estamos buscando un profesional comprometido y competente, y valoramos mucho las siguientes habilidades y rasgos de personalidad: - Eres minucioso, sistemát...


Nordkap Living Spa Y Baño - España

Publicado 8 days ago

Cambrers, En General

Ajudant de cambrer/a per treballar en un Hotel - Restaurant de Lleida. Tipus de contracte: indefinit. Jornada completa. Horari: dilluns (de 20:00 a 23:00 hor...


Oficina De Treball Del Soc - España

Publicado 8 days ago

Comercial (H/M)

Dekra Empleo selecciona perfil COMERCIAL (H/M) para importante empresa del sector metal situada en El Campello. **FUNCIONES**: - Visitar a los clientes y as...


Dekra Empleo, S.L. - España

Publicado 8 days ago

Key Account Manager

Key Account Manager En **Talentea** estamos en busca de una persona con experiência como Key Account o Gestor de Cuentas para afrontar desafíos técnicos y t...


Talentea - España

Publicado 8 days ago

Director/A Comercial

Detalles de la oferta

A ARIMANY Selecció de Talent ens aliniem amb l'estratègia de la teva empresa i volem ser el teu Partner en Selecció de persones.
Seleccionem un/a Director/a comercial per una important empresa dedicada a la fabricació i distribució de maquinària per a ús agrícola i industrial situada a Lleida.
En dependència de la Gerència, les seves principals funcions seran: Definir i implementar la estrategia comercial que impulsi les vendes i la projecció de l'empresa.
Liderar l'equip comercial per assolir els objectius de vendes.
Analitzar el mercat i identificar noves oportunitats de negoci.
Establir relacions de confiança i mantenir contactes regulars amb els clients clau.
Controlar i supervisar els pressupostos de vendes.
Coordinar amb altres departaments per garantir la satisfacció del client i l'eficiència dels processos interns.
Preparar informes de vendes i anàlisis de rendiment per la direcció.
Participar en fires i esdeveniments del sector per promoure els productes i serveis de l'empresa.
Requisits Llicenciat/da en Administració i Direcció d'Empreses, Màrqueting o similar.
Experiència mínima de 5 anys en posicions similars, preferentment en empreses del mateix sector o afí.
Capacitat de lideratge, amb experiència en la gestió d'equips comercials.
Excel·lents habilitats de comunicació i negociació.
Domini d'eines ofimàtiques i sistemes de gestió de vendes (CRM).
Disponibilitat per viatjar a nivell nacional i internacional.
entre un 10-20% del temps.
Anglès imprescindible.
Francès molt valorable.
S'ofereix Interessant paquet salarial, fix + variable.
Bon ambient de treball i oportunitats de desenvolupament professional.
Contracte indefinit i estabilitat laboral.
Flexibilitat horària.
Possibiitat de model híbrid de treball.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Built at: 2025-01-11T16:35:57.336Z