Suara d esenvolupem la nostra activitat en els àmbits de serveis socials, atenció a la dependència, infància i famílies, benestar i salut, gent gran, educació i formació, i ocupació i treball, entre d'altres. Cerquem direcció per projecte Tic ubicat a Manresa i Vic. Funcions del rol: Coordinació i Gestió General: Planificació Estratègica: Desenvolupar i implementar plans estratègics per a la gestió i el desenvolupament del Punt TIC, tenint en compte les necessitats dels diferents territoris. Coordinació Territorial: Coordinar les activitats i serveis entre els diferents territoris, assegurant que cada zona rebi l'atenció i els recursos necessaris. Gestió de Recursos: Administració de Recursos: Gestionar el pressupost i els recursos materials i humans del Punt TIC, incloent l'adquisició de tecnologia i la gestió del personal. Optimització de Recursos: Assegurar l'ús eficient dels recursos, maximitzant l'impacte i la rendibilitat dels serveis oferits. Desenvolupament de Projectes: Iniciatives i Projectes: Iniciar, planificar i supervisar projectes innovadors que abordin les necessitats tecnològiques i digitals dels territoris servits. Avaluació i Millora: Avaluar l'impacte dels projectes i serveis, i implementar millores basades en els resultats i el feedback dels usuaris. Avaluació i nova proposta dels Punts TIC Actuals Avaluació punts TIC Actuals: Avaluar els projectes Punt TiC que abordin les necessitats tecnològiques i digitals dels territoris servits i oferir proposta que inclogui la innovació. Proposta: Dissenyar i implementar una nova proposta pels punts TIC amb una mirada més innovadora Formació i Suport: Capacitat del Personal: Supervisar i coordinar la formació del personal del Punt TIC per assegurar-se que estan actualitzats amb les darreres tecnologies i metodologies d'ensenyament. Suport Tècnic: Garantir que els usuaris rebin el suport tècnic adequat i que els problemes es resolguin de manera eficaç. Relacions Externes i Comunicació: Col·laboracions: Establir i mantenir col·laboracions amb altres entitats, organitzacions i institucions que puguin contribuir al desenvolupament i millora dels serveis del Punt TIC. Promoció i Màrqueting: Desenvolupar i implementar estratègies de promoció per atraure usuaris i donar a conèixer els serveis oferts. Gestió de la Qualitat: Control de Qualitat: Implementar sistemes de control de qualitat per assegurar que els serveis compleixin els estàndards establerts i satisfacin les expectatives dels usuaris. Feedback: Recopilar i analitzar feedback dels usuaris per millorar contínuament els serveis. Supervisió i Informes: Supervisió del Personal: Supervisar el rendiment del personal, proporcionar retroalimentació i establir objectius i mètodes d'avaluació. Informes: Elaborar informes sobre l'activitat del Punt TIC, incloent dades de rendiment, usuaris i finances, per a la seva presentació a les parts interessades. Què necessites? Grau Universitari en Informàtica, Administració d'Empreses, Gestió de Projectes o camps relacionats. Valorable Màster o formació addicional en gestió o lideratge. Valorable experiència en el sector. Valorable disposar de carnet de conduir. Proactivitat, habilitats comunicatives i de treball en equip. Què t'oferim? Jornada: 7 hores setmanals. Possibilitat d'ampliar jornada a 21 hores Horari: a pactar Salari: 5861,58 € bruts anuals. Data incorporació: immediata De què gaudiràs? Programa BENESTARUM??????: destinat a l'acompanyament emocional i físic de les persones treballadores (psicologia, fisioteràpia, nutrició, etc.) Pla de Retribució Flexible??? Suara Club de Benefits: descomptes corporatius Formació contínua Plans de Carrera i promoció interna Ambient de treball col·laboratiu?? Cultura innovadora, propera, participativa i socialment responsable. ???