[D189] - (Ec-608) - Tècnic/A Licitacions I Concursos

Detalles de la oferta

Intress cerca un/a Tècnic/a en Licitacions i Concursos per facilitar i donar suport administratiu necessari per a la presentació de licitacions, subvencions, concerts, pressupostos, etc. Seria per incorporar a la nostra Seu de Barcelona.
Què faràs? Preparar les propostes amb la documentació tècnica i econòmica facilitada pel responsable del projecte i del Departament de Concursos, amb especial responsabilitat en el cas de la documentació administrativa per assegurar el compliment dels requisits legals establerts. Recopilar la documentació necessària per a la seva presentació i seguiment d'incidències fins a la seva resolució. Atendre clients interns i externs informant i aclarint dubtes i responent a consultes relacionades amb les seves àrees i competència. Fer costat a la Direcció i/o Responsable directe en tot el control administratiu dels recursos financers i humans a fi d'optimitzar la seva utilització. Recolzar en el control i seguiment de les possibles pròrrogues i/o modificacions contractuals, revisions de preus, etc., donant suport al Departament de Projectes i Subvencions en coordinació amb la Subdirecció Territorial/Servei a fi d'assegurar la correcta aplicació de les condicions dels contractes. Assistir a l'equip tècnic en les activitats que desenvolupen per contribuir al bon funcionament dels departaments que secunda. Integrar i mantenir al dia la base de dades del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat així com per a elaborar documents sol·licitats. Mantenir actualitzada tant la documentació dels concursos com tots aquells documents i registres associats a les licitacions públiques o subvencions. Revisar i mantenir actualitzades totes les plataformes en les quals es troba inscrita l'entitat. Coordinar, juntament amb els departaments que corresponen, el control de les donacions rebudes i el seu seguiment. Actualitzar i compartir el coneixement impulsant noves experiències i generant un clima professional en l'equip en què col·labora. Què oferim? Data d'incorporació: immediata Tipus de contracte: fix-indefinit Jornada: 38,5h setmanal Horari: de dilluns a divendres de 08.00-15.00h, exceptuant dos dies de 08.00-17.30h (a determinar amb l'equip del departament) i un dia de teletreball. Retribució: 1607,51€ mensual/brut per 14 pagues = 22.505,14€ anual/brut Formació acadèmica: Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa. Experiència professional mínima: Experiència mínima de 2-3 anys realitzant tasques similars. Coneixements necessaris: Office avançat. Nivell C de català. Altres aspectes valorats: Coneixements del tercer sector. Experiència en l'àmbit social. Flexibilitat horària. Treball en equip. Persona organitzada i metòdica.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Sr. Payroll Analyst Spain

Job ID: 2740927 | Amazon Spain Services, S.L.U.Our multicultural Payroll team is seeking an experienced payroll professional to join our Spain Payroll Operat...


Desde Amazon - Barcelona

Publicado a month ago

Returns Manager Eu, Amxl

DESCRIPTION:Clear and effective processes make sure every customer across the globe receives the speed, quality, and reliability they expect from Amazon. As ...


Desde Mygwork - Barcelona

Publicado a month ago

Conference Manager

Job Number 24172291Job Category Event ManagementLocation Hotel Arts Barcelona, Marina 19-21, Barcelona, Barcelona, Spain VIEW ON MAP Schedule Full-TimeLocate...


Desde The Ritz-Carlton - Barcelona

Publicado a month ago

Jefe/A De Equipo Para Barcelona Tema

Importante Empresa de Marketing selecciona personal para unirse como Jefe de Equipo en Barcelona. Si te gustan las ventas, tienes experiencia en liderar equi...


Desde Grupo Tema - Barcelona

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-06T07:33:27.637Z