Intress cerca un/a Tècnic/a en Licitacions i Concursos per facilitar i donar suport administratiu necessari per a la presentació de licitacions, subvencions, concerts, pressupostos, etc. Seria per incorporar a la nostra Seu de Barcelona.
Què faràs? Preparar les propostes amb la documentació tècnica i econòmica facilitada pel responsable del projecte i del Departament de Concursos, amb especial responsabilitat en el cas de la documentació administrativa per assegurar el compliment dels requisits legals establerts. Recopilar la documentació necessària per a la seva presentació i seguiment d'incidències fins a la seva resolució. Atendre clients interns i externs informant i aclarint dubtes i responent a consultes relacionades amb les seves àrees i competència. Fer costat a la Direcció i/o Responsable directe en tot el control administratiu dels recursos financers i humans a fi d'optimitzar la seva utilització. Recolzar en el control i seguiment de les possibles pròrrogues i/o modificacions contractuals, revisions de preus, etc., donant suport al Departament de Projectes i Subvencions en coordinació amb la Subdirecció Territorial/Servei a fi d'assegurar la correcta aplicació de les condicions dels contractes. Assistir a l'equip tècnic en les activitats que desenvolupen per contribuir al bon funcionament dels departaments que secunda. Integrar i mantenir al dia la base de dades del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat així com per a elaborar documents sol·licitats. Mantenir actualitzada tant la documentació dels concursos com tots aquells documents i registres associats a les licitacions públiques o subvencions. Revisar i mantenir actualitzades totes les plataformes en les quals es troba inscrita l'entitat. Coordinar, juntament amb els departaments que corresponen, el control de les donacions rebudes i el seu seguiment. Actualitzar i compartir el coneixement impulsant noves experiències i generant un clima professional en l'equip en què col·labora. Què oferim? Data d'incorporació: immediata Tipus de contracte: fix-indefinit Jornada: 38,5h setmanal Horari: de dilluns a divendres de 08.00-15.00h, exceptuant dos dies de 08.00-17.30h (a determinar amb l'equip del departament) i un dia de teletreball. Retribució: 1607,51€ mensual/brut per 14 pagues = 22.505,14€ anual/brut Formació acadèmica: Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa. Experiència professional mínima: Experiència mínima de 2-3 anys realitzant tasques similars. Coneixements necessaris: Office avançat. Nivell C de català. Altres aspectes valorats: Coneixements del tercer sector. Experiència en l'àmbit social. Flexibilitat horària. Treball en equip. Persona organitzada i metòdica.
#J-18808-Ljbffr