Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Gestor De Loyalty / Fidelización Vj-562

En MSX IBERIA actualmente estamos buscando un/a Gestor/a de Fidelización de Cliente de Automoción - Servicios Financieros para nuestro gran equipo en Madrid....


Msx International - Madrid

Publicado 14 days ago

Teleoperador/A Atención Al Cliente Con Inglés | Pq-609

Actualmente, desde la delegación de Madrid nos encontramos en busca de Teleoperadores de atención al cliente con inglés.Descripción del puesto:Servicio de re...


Gi Group Spain - Madrid

Publicado 14 days ago

Teleoperador/A Del Sector Automocion. Idioma Portugues Nativo |

Desde GI GROUP estamos buscando la figura de un/a teleoperador/a para una importante empresa integrada en una multinacional del sector de la publicidad y tec...


Gigroup - Madrid

Publicado 15 days ago

Quality Assurance Servicios Corporativos · Vizcaya - Las Arenas, Madrid - Tres Cantos · Híbrido

.En Sener deseamos incorporar en nuestro equipo a un/a Quality Assurance en uno de nuestros centros de trabajo de (Tres Cantos o Bilbao).Somos un grupo priva...


Sener En Ingeniería - Madrid

Publicado 15 days ago

Customer Service Specialist | Ac-795

Detalles de la oferta

General Description: The SOCS Specialist is responsible for rolling forecast coordination between customers and internal operations, delivery, account checking, invoice management, and more.
Key Accountabilities:
Sales forecast and sales order management.
Monthly delivery plan coordination, timely communication with the sales and logistics solutions.
Monthly analysis of schedule achievement and sales forecast accuracy.
Customers' warehouse receiving.
Capacity investigation, customer visits, and customer satisfaction improvement.
Continuous improvement and optimization of daily work.
Account checking and invoice management.
Other duties as relevant to the position.
Qualifications & Requirements:
College graduate.
Three to five years working experience in customer service, purchasing, logistics, or operations related fields.
Strong statistics and analytical skills; data-sensitive.
Ability to effectively work cross-functionally and possess good communication skills.
Key Competencies:
Good oral and written English skills.
Working knowledge of ERP, preferably SAP.
Customer focus and service-oriented.
Strong sense of responsibility.
Good Excel and PowerPoint skills.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-10T23:33:01.309Z