Des de **#LHH Recruitment Solutions - Girona,** busquem un perfil Administratiu/va datenció al client (Internacional) per a una important empresa de Girona.
FUNCIONS
- Atendre clients per via telefònica, correu electrònic, entre daltres
- Tramitar comandes dels clients, informant de lestoc disponible, terminis dentrega i característiques del producte, com també estat de les comandes
- Donar suport al departament comercial, amb els riscos de clients i tràmits diversos Facturació i logística internacional
**Requisitos**
FORMACIÓ VALORABLE
Cicle Formatiu en Grau Superior amb titulació de Comerç Internacional (valorable)
Diplomatura amb titulació de Ciències Empresarials (valorable)
Coneixements en gestió documental dexportacions com Incoterms, lletres de crèdit, logística, entre daltres (imprescindible)
IDIOMES
Català i castellà: domini (imprescindible)
Anglès i Francès: domini avançat (imprescindible)
EXPERIÈNCIA
Imprescindible mínim 2 anys dexperiència en funcions similars
Experiència en gestió telefònica dincidències amb clients (imprescindible)
REQUISITS
Busquem a una persona polivalent i resolutiva, amb capacitat de resolució de conflictes, treball en equip i habilitats comunicatives
Imprescindible bon nívell del pack office: Excel
Experiència en ERP: SAP (valorable)
Residència pròxima a lempresa (imprescindible)
Carnet de conduir i vehicle propi (imprescindible)
**¿Qué ofrecemos?**
BENEFICIS:
Ens preocupa la teva adaptació al lloc de treball, per això ens encarregarem de la teva acollida i toferim una formació inicial que et permetrà conèixer al detall la companyia.
Flexibilitat horària entrant de dilluns a dijous de 08 a 0900 i sortint de 1630 a 1800h i els divendres de 08 a 15h.
Pla de creixement dins lempresa.
Oferim Mutua de Salut, Guarderia i Ticket Restaurant com a part del Pla de
Retribució Flexible de lempresa.
Salari entre 25.000€ i 26.000€.