Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Monitor/A Informàtica I Anglès

Empresa dedicada als **serveis escolars **precisa incorporar **2 monitors/es d'informàtica i anglès** per incorporar a l'equip de treball a** Vidreres i Cald...


Consell Comarcal De La Selva - Girona

Publicado 13 days ago

Auxiliar Infermeria - Css Bernat Jaume (Torn Tarda)

La Fundació Salut Empordà és una fundació sense ànim de lucre, que te com a missió prestar serveis d'atenció integral, en l'àmbit de la salut i de la dependè...


Fundació Salut Empordà - Girona

Publicado 13 days ago

Erp Manager

A Brief Intro About us - Click Here You'll be working with the Operations team. This team runs on planning builds, scale, schedules & operational efficiency....


Exponent Energy - Girona

Publicado 14 days ago

Helpdesk - Tècnic/A De Sistemes

Des de Quality Temporal, estem cercant un/a Helpdesk - Tècnic/a de Sistemes per donar suport al departament informàtic d'una empresa en fase de creixement. L...


Quality Temporal - Girona

Publicado 11 days ago

Tecnic/A De Helpdesk

Detalles de la oferta

Tens ganes d'incorporar-te a un holding industrial amb presència internacional, aprendre del nostre negoci i ajudar-nos a garantir que els projectes de TI s'alineïn amb l'estratègia de les diferents empreses del grup?
Vols treballar com a TECNIC/A DE HELPDESK per un holding industrial amb presència internacional que està en ple procés de transformació digital de tots els seus negocis?
Els nostres valors són la proximitat a les persones, la passió per la feina ben feta, el compromís amb els/les nostres clients i el nostre equip i la responsabilitat social amb el territori.
Volem contribuir a l'èxit i al creixement de l'organització a través de l'ús estratègic de la tecnologia i necessitem la persona que lideri aquest projecte i gestioni proactivament la demanda, classificant i planificant els requeriments que arriben al departament IT.
MISIÓ Gestió de les incidències a l'usuari, dministrar les necessitats del dia a dia, creació de comptes, a nivell internacional FUNCIONS Gestió i configuració de comptes d'Office365 de Microsoft Configuració, gestió i manteniment de servidors virtualitzats Resolució d'incidències mitjançant eines de tiquet Brindar assistència als usuaris de l'empresa, resolent problemes de maquinari i programari, configurar dispositius i proporcionar orientació sobre l'ús de tecnologia Troubleshooting Gestió d'infraestructures de Backup on-premise i al Cloud Monitorització d'equips Documentació de procediments, garantint la qualitat de la informació.
Mantenir-se actualitzat sobre les tendències i innovacions en l'àmbit dels sistemes d'informació i proposar noves iniciatives per millorar l'eficiència i l'agilitat tecnològica del grup.
FORMACIÓ Cicle formatiu de grau superior o similar Imprescindible anglès tècnic EXPERIÈNCIA VALORABLE: Coneixement en sistemes operatius Linux Valorable coneixements en Exapta Coneixement de tecnologies de virtualització, preferiblement VMware Coneixement de solucions de backup, preferiblement Veeam Backup.
Experiència en la gestió d'entorns Windows, incloent des de l'arquitectura de dominis fins a la gestió d'endpoints Capacitat per a comunicar-se i treballar de forma efectiva amb equips tècnics i no tècnics


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-12-24T06:00:29.490Z