Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Responsable De Administración Y Finanzas

Responsable de Administración y Finanzas¿Eres un apasionado del sector finanzas y administración? ¿Buscas un proyecto estable? Entonces, ¡esto te interesa!De...


Grupo Eulen - Tarragona

Publicado 13 days ago

Business Controller

**Job Information**: Job Opening ID **ZR_118_JOB*** Industry **Servicios financieros*** Work Experience **4-5 años*** City **Tarragona*** Province *...


Ilerwork - Tarragona

Publicado 11 days ago

[P-220] | Family Cash Director/A De Tienda

Descripción ¿Te gustaría unirte a un proyecto joven, muy escalable, con una gran evolución y con ganas de comerse el mundo? ¿Tienes ganas de formar parte de ...


Fresh People - Tarragona

Publicado 11 days ago

Market Controller (H/M/X) - Nip-715

¿Tienes experiencia en control financiero y te gustaría trabajar en un entorno dinámico?¿Te interesa asumir un rol clave en la toma de decisiones financieras...


Manpower - Tarragona

Publicado 11 days ago

Coordinador/A Servei D'Atenció A Domicili De Reus

Detalles de la oferta

Coordinador/a per al Servei d'Atenció a Domicili de Reus (SAD)
Realitza la funció de suport administratiu del servei, la planificació dels serveis i dels professionals. Coordina la globalitat del servei, entenent que ha de fomentar i establir circuits per a realitzar una coordinació d'equip de treball. Avalua i controla la qualitat del servei prestat. c. Funcions -?Organitzar els serveis. -?Gestionar les incidències del SAD, tant d'usuaris com dels/de les treballadors/es. -?Realitzar les trucades telefòniques als Centres de Serveis Socials, usuaris, treballadors/es familiars i auxiliars de neteja. -?Modificar els horaris i assignar els serveis puntuals al personal, provocats per incidències puntuals (acompanyament metges...). -?Realitzar la planificació de les suplències, vacances i contractacions temporals. -?Explicar les planificacions de treball a les noves contractacions de personal. -?Informar als Centres de Serveis Socials de tots els canvis realitzats amb el personal com vacances, suplències, baixes, serveis coberts o no coberts, etc. -?Comunicar a la Direcció de l'Empresa totes les incidències produïdes. -?Realitzar coordinacions grupals en conjunt amb els/les coordinadors/res tècnics/ques, treballadors/es familiars, auxiliars de geriatria en domicili, auxiliars de neteja. -?Realitzar la facturació i els albarans. -?Realitzar el control d'hores, tant dels/de les treballadors/es familiars, dels i les auxiliars de geriatria en domicili i dels i les auxiliars de neteja
- Experiència 1 anys. Experiència professional en l'àmbit social o sanitàri.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- Integració Social
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada intensiva


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-09T23:28:30.641Z