Coordinador/A De Trasnport Empresa Sector

Detalles de la oferta

Imprescindibles: -Grau de discapacitat reconeguda mínim 33%.
-Cicle Formatiu de Grau Superior de Transport i Logística.
-Experiència mínima de 2 anys en gestió de Transport i trànsit nacional i internacional a empreses de Farma/Gran Consum.
Valorable experiència professional amb transitaris.Experiència en gestió i implementació de projectes a l'área de Transport.
-Coneixement SAP mòdul MM (Materials Management) i SD (Sales & Distribution).
-Microsoft Office nívell avançat (especialment Excel).
-Anglès.
-Horari: 9-17h (flexible)
En dependència del/la Responsable de Logística, el seu objectiu principal serà organitzar i coordinar l'activitat dels transportistes, d'acord amb les polítiques i els procediments establerts, amb la finalitat d'assegurar el lliurament a client en temps, qualitat i cost.
-Liderar i participar en projectes de millora a l'área de Transport.
-Seguiment, preparació i posada a disposició de les comandes de Third Parties assegurant un servei correcte.
Les seves principals funcions seran: - Gestió i coordinació dels transportistes de producte acabat.
Anàlisi periòdica de qualitat, cost i servei de les operacions amb cada transportista per aconseguir l'òptim global.
- Reportar periòdicament els indicadors de qualitat i servei de l'área Logística.
- Analitzar periòdicament els indicadors de qualitat, cost i servei per tal de proposar millores a l'área de Transport.
- Liderar i coordinar projectes de millora a l'área de Transport per satisfer les demandes del negoci.
- Gestió de les diferents incidències de transport reportades pel Servei dAtenció al Client.
- Revisar periòdicament la imputació de les incidències per part de l'equip de Servei dAtenció al Client.
- Assegurar la traçabilitat del producte faltant amb l'objectiu de minimitzar les pèrdues de producte acabat a tota la cadena.
- Mantenir actualitzat el document d'anàlisi de riscos de les rutes de Lacer, així com els documents de validació de cada transportista.
- Seguiment, preparació i posada a disposició de les comandes de Third Parties assegurant un servei correcte.
Competències / coneixements: -Lideratge.
-Habilitats comunicatives i d'escolta activa.
-Capacitat analítica, amb habilitats en la gestió de dades i en la resolució de problemes.
-Coneixements tècnics contrastats estadístics i matemàtics.
-Treball en equip.
-Adaptabilitat.
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Salari mensual brut 2400


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Account Manager

Hi Answer these questions: - Do you speak German? - Are you passionate about video games? - Do you have marketing experience? If you answer YES to all, mainl...


Netikio - Barcelona

Publicado 12 days ago

Administratiu/Va Comercial Badalona

La missió del lloc és executar l'activitat comercial, administrativa i institucional de la Cambra Territorial, amb la finalitat de contribuir a la projecció ...


Cambra De Barcelona - Barcelona

Publicado 6 days ago

Flow Cytometry Technician Job Opening Id: Cf/24/11 Aplicar En 3 Minutos

.Created in 2005 by the Generalitat de Catalunya (Government of Catalonia) and the University of Barcelona, IRB Barcelona is a Severo Ochoa Centre of Excelle...


Somma - Barcelona

Publicado 4 days ago

Account Executive

.Location : Come and join us either in Madrid or BarcelonaFREENOW for Business is the Mobility Super App for Businesses. Our 30,000+ clients across Europe ha...


Free Now - Barcelona

Publicado 4 days ago

Built at: 2025-01-25T16:06:50.835Z