Coordinador/A De Gestió Econòmica

Detalles de la oferta

ENTITAT

El Centre Català de Solidaritat (CECAS) és una Fundació privada sense afany de lucre fundada l'any 1991, que es dedica a l'atenció de persones amb drogodependència, especialment aquelles que es troben en situació d'exclusió social, amb tractaments bio-psicosocials i re-educatius de les drogodependències considerant les patologies derivades.

DESCRIPCIÓ GENERAL

La persona que ocupa la Coordinació de gestió econòmica depèn jeràrquicament de la Direcció General de CECAS i treballa estretament amb la Coordinació de gestió de persones i de subvencions. A més, actualment, té a càrrec un equip de persones de comptabilitat, fiscalitat i manteniment.

Les seves funcions són les de gestionar la facturació, comptabilitat i pressupost de la Fundació, així com supervisar la fiscalitat i bona salut financera de l'entitat. També assegura el manteniment de les infraestructures i realitza compres centralitzades de productes.

FUNCIONS
- Gestionar la facturació, la comptabilitat i el pressupost de CECAS:

- Supervisant el departament de comptabilitat i vetllant per la integritat i precisió dels registres financers, garantint el compliment de la normativa comptable.
- Impulsant la generació d'una comptabilitat analítica.
- Liderant l'elaboració d'estats financers, incloent balanços, comptes de resultats i fluxos de caixa.
- Coordinant l'auditoria financera, preparant els documents requerits i responent les preguntes de l'equip d'auditoria.
- Vetllant per la correcta facturació dels serveis prestats.
- Conformant les despeses de la Fundació.
- Fent el seguiment i previsió de les necessitats de tresoreria.
- Assegurant la conciliació continua dels comptes bancaris.
- Supervisant la gestió de les caixes d'efectiu (despeses de persones usuàries).
- Elaborant, conjuntament amb Direcció General i/o la Junta directiva, el pressupost anual de l'entitat.
- Creant les eines necessàries per dur a terme el control pressupostari de forma acurada
- Assegurant l'arxiu de tota la documentació vinculada, ja sigui en format físic o informàtic.
- Supervisar la fiscalitat i la salut financera de l'entitat:

- Garantint el compliment de la normativa fiscal.
- Revisant les declaracions periòdiques més habituals de diferents impostos (IVA, retencions IRPF, resums anuals, model 347, etc.)
- Responent requeriments de l'Agència Tributària o altres administracions fiscals.
- Mantenint interlocució amb experts fiscals per a la resolució de dubtes en la matèria.
- Identificar oportunitats d'optimització fiscal i finançament, i proposar estratègies per millorar la situació financera de l'organització.
- Participar periòdicament, juntament amb Direcció General, en l'anàlisi de l'evolució econòmica i financera de l'entitat.
- Assegurar el manteniment d'infraestructures:

- Liderant la resolució d'incidències que tinguin impacte en el funcionament habitual de l'organització (sinistres, talls de subministraments, etc.).
- Vetllant pel bon manteniment dels edificis o locals on s'ubica CECAS, emprenent les mesures que siguin necessàries al respecte (neteja, pintura, petites reparacions, etc.).
- Garantint que es compleixen les mesures de seguretat permanents i contingents.
- Cercant i negociant amb proveïdors de serveis o subministraments, i supervisant-ne les feines realitzades.
- Preveient les implicacions a nívell d'infraestructures de la prestació de nous serveis o projectes a CECAS, tot coordinant-se amb Direcció General i valorant l'impacte econòmic i els recursos necessaris.
- Supervisant el servei ofert pels proveïdors de sistemes informàtics i valorant, amb Direcció General, la pertinència d'adquirir noves aplicacions.
- Realitzar de manera centralitzada les compres i aprovisionament de productes, d'acord amb les necessitats dels diferents centres de CECAS:

- Cercant i negociant amb nous proveïdors.
- Duent a terme la compra dels productes necessaris.
- Fent el seguiment de les comandes de compra i comprovant que es compleixen els terminis de pagament i els preus pactats amb els diferents proveïdors habituals.
- Resolent possibles incidències amb material, albarans i/o factures amb els proveïdors.
- Tramitant les ordres de pagament segons els períodes establerts per l'empresa i negociats amb els proveïdors.
- Gestionar l'Equip tècnic:

- Generant un clima de confiança i afavorint la cohesió i el treball en col-laboració.
- Proposant una organització estructurada de treball i assegurant la comunicació de la informació clau per al bon funcionament de la Fundació.
- Acompanyant l'equip, a cada membre individualment i en grup, en el seu procés de millora contínua.
- Perfil/Requisitos
- Formació: específica ajustada a perfil, preferentment CFGS d'Administració i Finances, Grau d'Administració i Direcció d'empreses o Economia.
- Experiència: mínim 2 anys en lloc similar, preferentment en el Tercer


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Business Analyst (Marketing) - Stage - Barcelone (Janvier/ Février 2025)

Cette année, cela fait déjà 10 ans que nous avons lancé l'idée qu'il est possible de simplifier la vie de nos clients en leur offrant une solution innovante ...


Papernest - Barcelona

Publicado 8 days ago

Industry Consultant - Solution Assurance Barcelona

The worldwide data management software market is massive. According to IDC, the worldwide database software market is forecasted to be approximately $82 bill...


Mongodb - Barcelona

Publicado 8 days ago

Consultor/A Sap Successfactors (Performance & Goals)

Somos un grupo multinacional presente en 5 continentes , con más de 2.500 empleados por todo el mundo, especializados en el desarrollo de soluciones tecnológ...


Viseo - Spain - Barcelona

Publicado 8 days ago

Danish Speaking Junior Campaign Specialists

Danish Speaking Junior Campaign Specialist Location:Barcelona, Spain Salary:€23,875 gross/year + up to €3,408 gross/year in bonus Purpose of the Role: As a J...


Recruitment Direct - Barcelona

Publicado 8 days ago

Built at: 2024-11-24T05:55:27.351Z