Empresa amb activitat de fabricació, ubicada a les rodalies de Lleida, requereix:
Cap FINANCES i ADMINISTRACIÓ Funcions:
S'espera que sigui la persona responsable de la gestió administració i financera de l'empresa client. Es destaca dins les seves funcions:
Organitzar i crear procediments, ajudar a Implantar canvi informàtic (SAP), etc.
Gestió administrativa i financera, ex.: Pagaments, Tresoreria, Bancs, Comptabilitats, Costos, Control Proveïdors (compres/preus/..), Control hores i gestió laboral o PRL coordinant-se amb la gestoria i empresa de PRL, etc.
Es requereix:
Professional amb experiència en Gestió Administrativa - Financera, almenys 5 anys i amb una continuïtat i regularitat en la seva trajectòria laboral.
Es cerca la persona que ha liderat la millora de procediments, organització, responsable, organitzada, que sap treballar amb autonomia i criteri, que sap gestionar la seva feina i treballar en equip.
Oferta de feina per a Tècnics i Caps d'Administració/Finances amb interès per treballar en la millora de procediments i assumint la responsabilitat: Cap Administració i/o Direcció Financera, Secretaria de Direcció financera - Comptable - Tècnic Financer.
Formació reglada desitjada nivell Grau, especialitat administració i finances.
Imprescindible EXCEL - SAP , nivell avançat.
Residència zona Lleida/comarques limítrofes.
S'ofereix:
Incorporació amb Contracta laboral i alta S.S.. Fix en plantilla. Treballarà en una empresa molt sòlida, econòmicament autosuficient amb els seus propis recursos, amb més de 30 anys d'activitat. Ambient de treball agradable i competent.
Es facilita formació continuada, i recursos o suport amb altres empreses externes (assessories-gestories, etc.) d'acord amb les necessitats que es generin.
Treball estable. Horari de feina de Dilluns a Divendres: 08:00 a 17:00 - 40 hores setmanals.
Nivell salarial a acordar entre les parts. Imprescindible referències professionals.
Discreció i confidencialitat en tot el procés.
#J-18808-Ljbffr