Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta BACK OFFICE a Comarca BagesEmpresa en actual procés d'expansió, ofereix estabilitat i projecció professional a perfils dinàmics, competents, amb capacitat d'absorvir altes demandes treball en l'àrea Back Office Comercial.
Funcions i requisits de la vacant: Gestionar i atendre les consultes i sol·licituds dels clients de manera professional i eficient, tant per telèfon com per correu electrònic.Donar suport a nivell administratiu en gestions comercials: preparació d'ofertes, cotitzacions, pressuposts…Entrada de comandes, albarans, seguiment amb el client, terminis, gestió d'incidències…Customer Service, proporcionant assessorament tècnic bàsic sobre els productes i ajudar els clients a trobar solucions adequades a les seves necessitats.Control stock i generar ordres de compres de material.Coordinar amb l'equip de vendes i el magatzem per a garantir la disponibilitat de productes i el lliurament oportú als clients.Coordinació de transports i gestió de la documentació.Seguiment de Qualitat i millora de processos.Col·laborar amb altres departaments per a resoldre incidències i donar el millor servei al client.Organització, seguiment i avaluació de reunions.Condicions que ofereix l'empresa: Previsió d'incorporació. Salari: € 26-29.000€/Any - Inicials (el salari es negociable en funció del perfil i experiència aportada).
*Oferim: estabilitat professional i bon ambient de treball. Empresa en expansió que ofereix altes possibilitats de projecció professional.
Requisits mínims: Domini d'anglès i italià.Experiència mínima de 2-3 anys en funcions similars com a Back Office en empreses industrials i en millores de processos.Domini Office, sent imprescindible nivell avançat en EXCEL.Busquem perfils altament proactius, amb iniciativa, responsables i altament organitzats, amb capacitat analítica, facilitat comunicativa i de treball en equip.Cotxe propi.Residents al BAGES-BAIX LLOBREGAT O VALLÈS OCCIDENTAL.
#J-18808-Ljbffr