Back Office (30 O 40H/ Setmanals)

Detalles de la oferta

Coneixes algú a qui li pugui interessar?Descripció de l'oferta BACK OFFICE (30 o 40h/ setmanals) a Comarca BagesEmpresa en actual procés d'expansió, ofereix estabilitat i projecció professional a perfils dinàmics, competents, amb capacitat d'absorvir altes demandes treball en l'àrea Back Office Comercial.Funcions i requisits de la vacantEmpresa del sector Químic, emplaçada al Bages, necessita incorporar al seu equip un/a Back Office que, en dependència a Gerència, es responsabilitzarà de les següents tasques:Gestionar i atendre les consultes i sol·licituds dels clients de manera professional i eficient, tant per telèfon com per correu electrònic.Donar suport a nivell administratiu en gestions comercials: preparació d'ofertes, cotitzacions, pressuposts…Entrada de comandes, albarans, seguiment amb el client, terminis, gestió d'incidències…Customer Service, proporcionant assessorament tècnic bàsic sobre els productes i ajudar els clients a trobar solucions adequades a les seves necessitats.Control stock i generar ordres de compres de material.Coordinar amb l'equip de vendes i el magatzem per a garantir la disponibilitat de productes i el lliurament oportú als clients.Coordinació de transports i gestió de la documentació.Seguiment de Qualitat i millora de processos.Col·laborar amb altres departaments per a resoldre incidències i donar el millor servei al client.Organització, seguiment i avaluació de reunions.Condicions que ofereix l'empresaPerspectiva de la feinaPrevisió d'incorporació€ Segons hores treballades. El salari és negociable en funció del perfil i experiència.Altres dades a destacar:Oferim: estabilitat professional i bon ambient de treball. Empresa en expansió que ofereix altes possibilitats de projecció professional.Horari a escollir: 7-15h o 8-16h amb possibilitat de 1-2 dies de teletreball (a mig termini). També possibilitat de 6h diàries (8-14h).Sou: 25.000€/ Any (6h)*****ABSTENIR-SE SENSE DOMINI D'ANGLÈS I ITALIÀ.****Requisits mínims:Experiència mínima de 2-3 anys en funcions similars com a Back Office en empreses industrials.Domini d'Office, sent imprescindible EXCEL.Perfil altament proactiu, amb iniciativa, responsables i altament organitzats, amb capacitat analítica, facilitat comunicativa i de treball en equip.Cotxe propi.Residents al BAGES-BAIX LLOBREGAT O VALLÈS OCCIDENTAL.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Adv / Administration Des Ventes - Administrativo

**Dans le cadre du fort développement de notre activité, nous cherchons à renforcer notre département ADV.** Vos missions principales seront les suivantes: ...


Pact Informatique Iberica S.L. - Barcelona

Publicado 9 days ago

Asistente De Comunicación

Fórum Café es la primera asociación que promueve y divulga la cultura del café en España. Nuestra misión es realzar la cultura cafetera y profesionalizar el ...


Fórum Café - Barcelona

Publicado 9 days ago

Cuiners, Auxiliar (Cuina Africana)

Nívell formatiu: Nívell formatiu mínim:PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA SENSE TÍTOL DE GRADUAT ESCOLAR O EQUIVALENT. Experiència en l'ocupació: 0 mesos Id...


Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado 9 days ago

Recepcionista Asistente/A De Direccion

Buscamos un/a administrativo/a. Que sea proactivo/a y con ganas de incorporarse e involucrarse en un equipo pequeño en crecimiento para realizar tareas admin...


Revolu Bcn Xxi, S.L. - Barcelona

Publicado 9 days ago

Built at: 2024-11-25T07:44:43.595Z