Auxiliar D'Administració 28 Hores A Sabadell | (Wr346)

Detalles de la oferta

Qui som?

L'AVAN va néixer l'any 1993 amb l'objectiu de donar suport i vetllar per la millora de qualitat de vida de les persones que pateixen malalties neurològiques i el seu entorn d'acord amb la missió, visió i valors de l'entitat. Actualment la fundació AVAN es troba en Sabadell, Terrassa, Rubí i Sant Cugat.

Què busquem?

Estem cercant una persona tècnica auxiliar d'administració que, en dependència de la Coordidadora d'administració i en contacte directe amb la Coordinadora de seu, desenvolupi les següents funcions:

Funcions: Registre persones usuàries i voluntàriesAcollida de persones usuàries i visitantsControlar assistència de les persones usuàriesTreball en recepció, atenció a clientela, personal proveïdor i plantillaControl del correu entrant i sortintRegistrar i verificar informació al programa de gestió de dadesGestionar les trucades telefòniquesArxiuCreació de contractes i annexos de les persones usuàriesControl d'agenda de la plantilla (outlook) i citació de primeres visitesFacturació Requisits:
Formació professional de la branca administrativa
Imprescindible domini del català (Nível C) i castellà
Experiència professional necessària mínima d'un any en posició similar
Imprescindible experiència en atenció al públic i/o tasques de recepció
Valorable experiència al tercer sector social
Sensibilitat per tractar amb persones amb enfermetats neurològiques i les seves famílies
Nível usuari de l'entorn Windows i paquet office (Excel i Word especialment)
Valorable haver treballat amb CRM

Competències:
Compromís
Treball en equip
Qualitat a la feina
Facilitat de relació i tracte amable

Que oferim?
Horari de dilluns a dijous:
- Dilluns de 15 a 19h
- Dimarts de 8 a 14h i de 15 a 19h
- Dimecres de 15 a 19h
- Dijous de 8 a 14h i de 15 a 19h
Suplència per baixa mèdica llarga.
Contracte 28h/setmanals amb un salari d'entre 12000€ i 13000 bruts anuals (jornada completa entre 17500 i 18000€).
Incorporació en un equip de professionals en una entitat social amb 30 anys de recorregut.
Tipo de puesto: Temporal
Salario: 17.000,00€-17.500,00€ al año
Horario:
- De lunes a viernes
Tipos de compensaciones complementarias:
- 14 pagas

Preguntes per la sol·licitud:
- Tens un nívell C de català escrit?
- Et va bé treballar una jornada de 28 hores en el següent horari?
- Dilluns de 15 a 19h
- Dimarts de 8 a 14h i de 15 a 19h
- Dimecres de 15 a 19h
- Dijous de 8 a 14h i de 15 a 19h
- Et va bé treballar a Sabadell?

Educació:
- FP Grado Medio (Obligatori)

Experiència:
- Experiència administrativa: 1 any (Obligatori)
- Microsoft Office: 1 any (Deseable)

Ubicació del treball: Empleo presencial

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Head Of Cs - V980

.Sobre nosotros:En ORBIDI buscamos a apasionados por la tecnología y el marketing para unirse a nuestro equipo y ayudar a las pequeñas empresas a crecer y ma...


Orbidi - Barcelona

Publicado 17 days ago

Hr Business Partner - Barcelona Or Remote

.As a People Business Partner, you will be partnering, coaching, and supporting our senior business leaders to design and drive their people's agenda with th...


Importante Empresa Del Sector - Barcelona

Publicado 17 days ago

Hrbp Internacional |

.Job DescriptionEl HR Business Partner (HRBP) Internacional será responsable de gestionar y desarrollar equipos a nivel global, asegurando la implementación ...


Antal International - Barcelona

Publicado 17 days ago

(Puu-518) Hr Business Partner - Barcelona Or Remote

.As a People Business Partner, you will be partnering, coaching, and supporting our senior business leaders to design and drive their people's agenda with th...


*Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado 17 days ago

Built at: 2024-11-14T02:51:21.983Z