Auxiliar Administrativa Inmobiliaria (Terrassa)

Detalles de la oferta

ProHabitatge Som Llar és una organització compromesa amb la garantia del dret a l'habitatge per a totes les persones, amb un enfocament especial en l'activació i acompanyament de processos d'empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, especialment les afectades per raons de gènere.
- **Dones en situació de violència masclista.
**
- **Dones monoparentals (amb carnet acreditatiu)**
- **Dones en situació de vulnerabilitat social (amb informe de serveis socials)**

**FORMACIÓ**:
Formació reglada en gestió i administració o altres formacions relacionades

**FUNCIONS**:

- Organització i arxivat de documents de projectes d'habitatge.
- Manteniment de sistemes de gestió documental.
- Informació bàsica als proveïdors i col-laboració amb les direccions operatives.
- Suport en entrega i recepció de documentació a usuaris.
- Tasques de vigilància i control d'immobles.
- Gestió de logística i detalls d'esdeveniments.
- Actualització de informació sobre projectes i esdeveniments d'habitatge.
- Assistència en tasques administratives diverses.
**CONDICIONS**:

- Per raons de programa les persones només poden ser dones en una d'aquestes situacions:
**a) Dones en situació de violència masclista.
**

**b) Dones monoparentals.
**

**c) Dones en situació de vulnerabilitat social.
**
- Horari de mati i tarda a convenir.
- Lloc de treball a Terrassa
- Jornada complerta de 38,5 hores segons Conveni Acció Social
- Salari anual de 19.546,10€ bruts

**INCORPORACIÓ IMMEDIATA**

Tipo de puesto: Jornada completa

Salario: 19.546,00€ al año

Horario:

- De lunes a viernes
- Turno de mañana
- Turno de tarde

Requisito de idioma flexible:

- Español no requerido

Preguntas para la solicitud:

- Dones en situació de violència masclista.
- Dones monoparentals (amb carnet acreditatiu)
- Dones en situació de vulnerabilitat social (amb informe de Serveis Socials)

Per tant, indica´ns en quin dels 3 requisits, estaria el teu perfil:
Experiência:

- Microsoft Office: 1 año (Obligatorio)
- administrativa en el sector inmobiliario: 1 año (Deseable)

Ubicación del trabajo: Empleo presencial


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Gestor / Gestora Cuantitativo / Cuantitativa Júnior De Carteras Alco

Somos Banco Sabadell Banco Sabadell es una de las principales entidades bancarias en España con más de 14.000 personas caracterizadas por nuestra implicación...


Banco Sabadell - Barcelona

Publicado 6 days ago

Administrativa /O De Taller Mecánico

PETIT FORESTIER es el líder de alquiler de equipos frigoríficos en Europa, con una fuerte cultura orientada a la atención al cliente, la calidad de servicio ...


Petit Forestier España - Barcelona

Publicado 6 days ago

Assistant(E) Administration Et Finances - Cdi

Nous recherchons actuellement pour l'un de nos clients, une entreprise Tech reconnue sur le marché, un(e) Assistant(e) Administration et Finances pour rejoin...


7Experts France - Barcelona

Publicado 6 days ago

Bilingual Executive Assistant

Our client, a boutique Real Estate investment firm who operates in an international and dynamic business environment, seeks a highly skilled Bilingual Execut...


Victoria Selection & Search - Barcelona

Publicado 6 days ago

Built at: 2025-01-26T04:18:57.863Z