.Intress necessita incorporar un/a Auxiliar administriu/va per al servei d'intervenció especialitzada per a dones víctimes de violència masclista a la zona de Vic. En aquest servei s'ofereix atenció integral i recursos en el procés de recuperació i reparació a les dones que han patit o pateixen una situació de violència, i també als seus fills i filles. Què farás? Atenció telefònica i recepció de persones usuàries. Gestió de l'agenda de l'equip tècnic (reunions, entrevistes, etc.). Tramitació de contractes de manera interna, altes i baixes del personal per la pròpia comunicació de la contractació al departament de persones de Intress. Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin). Control i tramitació de la caixa del servei. Arxiu de documentació. Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats. Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat. Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc. Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei. Què oferim? Data d'incorporació: subjecte a adjudicació, pendent de resolució. Tipus de contracte: indefinit. Jornada: 38,5 hores. Horari: matins i potser tarda (encara s'ha de determinar). Retribució mensual/brut: 1.368,77€ mensuals x 14 pagues (19.162,78€ bruts anuals). Formació acadèmica necessària: Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa (o acreditació de les competències professionals). Valorable experiència en gestions administratives i en atenció al públic. Experiència professional necessària: Almenys 6 mesos en lloc similar. Gestió administrativa de gestió de personal. Coneixements necessaris: Bona capacitat de redacció i organització. Predisposició per aprendre. Habilitats de comunicació. Coneixements d'eines de gestió (comptabilitat bàsica, gestió de persones). Valorem molt les ganes de treballar i generar un bon clima a Intress! Important: Necessari disposar del certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual