Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d'una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és: " Soc el que vull ser". En el marc del procés de creixement de la fundació volem incorporar un perfil d'Auxiliar administratiu/va al Servei de Formació de l'entitat.
- Elaboració de documentació administrativa per la gestió de les accions formatives i programes de formació. - Seguiment i arxiu de la documentació. - Realització de trucades telefòniques i atenció a alumnes. - Altres tasques vinculades amb l'activitat anterior. Competències transversals - Planificació i organització. - Comunicació efectiva i empatia. - Treball en equip i cooperació. - Orientació a la persona usuària i client. - Habilitats comercials i de venta. - Resolució de problemes. - Gestió de l'estrès, flexibilitat i adaptació al canvi. - Parlar en públic. - Capacitat analítica i autonomia. - Capacitat d'aprenentatge. - Responsabilitat, ètica i confidencialitat. Competències lingüístiques - Català i castellà (Nívell C1). - Bon domini de la gramàtica, puntuació i ortografia. Competències digitals Coneixements avançats en paquet Office.
- TÍTOL FP DE GRAU MIG
- Grau mig o superior d'administració o estudis similars.
- català (parlat superior, escrit superior)
- espanyol (parlat superior, escrit superior) Competències / coneixements: Formació: Grau mig o superior d'administració, atenció al client o estudis similars. Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats administratives i coneixements de les eines ofimàtiques de tractament de la informació escrita, la informació numèrica i les dades, així com experiència en tasques de telemàrqueting (desitjable).
- Contracte laboral indiferent
- Jornada completa
- Altres beneficis: Salari 16.270,96 eu bruts anuals (12 pagues).