Auxiliar Administratiu/Va

Detalles de la oferta

Jornada laboral de 20h setmanals (torns rotatius, tarda i mati)
Atendre als clients telefonicament i a través del correu electrònic, gestió de flota, resolució de dubtes, control facturació, arxiu, escaneig, entre d'altres.
- Experiència 1 mesos. Tenir coneixements bàsics d'informàtica (excel, word) i maneig de les plataformes de comunicació com Whatsapp.
- ESTUDIS PRIMARIS COMPLETS
- estudis primaris complets - educació primària
- català (parlat b1 - llindar, escrit a2 - bàsic)
- espanyol (parlat b1 - llindar, escrit a2 - bàsic)
- Competències / coneixements: Nívell bàsic de català, escrit i parlat.
- Contracte laboral indiferent
- Jornada parcial (20 hores - jornada setmanal)
- Salari mensual brut des de '575' fins a '620'


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Account Manager (Latvian Or Lithuanian-Speaking) - On-Site - High Tech Ht05

Job Title: Account Manager (Latvian or Lithuanian-speaking) - On-site - High Tech HT05 Job Description Experience the power of a game-changing career Want t...


Desde Concentrix - España

Publicado a month ago

Account Manager (Swedish-Speaking) - On-Site - High Tech Ht05

Job Title: Account Manager (Swedish-speaking) - On-site - High Tech HT05 Job Description Experience the power of a game-changing career Want to be part of an...


Desde Concentrix - España

Publicado a month ago

Coordinadora Administrativa

SE BUSCA UNA COORDINADORA PARA GESTIÓN DE DOS CENTROS DEPORTIVOS, EN BENALMÁDENA Y FUENGIROLA.LAS TAREAS PRINCIPALES SON DE GESTIÓN DE SOCIOS PRESENCIAL Y PO...


Desde Actividades Deportivas - España

Publicado a month ago

Recepcionista/Administrativa Bilingüe (Inglés - Castellano)

Seleccionamos para nuestro cliente, importante y reconocido Colegio Internacional bilingüe Inglés-Español ubicado en Sitges: RECEPCIONISTA/ADMINISTRATIVA/O B...


Desde Talent Brand - España

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-06T09:50:13.685Z