Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Cajero/A Interinidad 40H Rotativo Roda De Berà | Qp912

Leroy Merlin es la empresa líder en acondicionamiento del hogar en España (bricolaje, construcción, decoración y jardinería). La compañía ofrece sus producto...


Desde Leroy Merlin - España - Tarragona

Publicado a month ago

Agente De Viajes A Jornada Completa | [Yhz-847]

Buscamos una persona joven y con muchas ganas de aprender todo lo que supone el puesto de agente de viajes. Desempeñará funciones tanto de atención al client...


Desde Laku Travel - Tarragona

Publicado a month ago

Recepcionista X012

KTI Talent Indicator es una plataforma de software de descubrimiento de talento con IA que ofrece servicios de mapeo, evaluación y reskilling de talento con ...


Desde Kti Key Talent Indicator - Tarragona

Publicado a month ago

Cajero/A - 24H/Semanales - Mm Tarragona

Tus tareasRealizar todas las actividades relacionadas con la caja y atención al cliente siguiendo las políticas, sistemas y procedimientos definidos. Servici...


Desde Mediamarktsaturn Retail Group - Tarragona

Publicado a month ago

Auxiliar Administratiu/Iva A Centre Educatiu Al

Detalles de la oferta

Auxiliar administratiu/iva per fer substitució en centre educatiu a la comarca del Baix Ebre. Els requisits per ocupar aquest lloc de treball són: titulació de graduat escolar, de formació professional de primer grau o equivalent i, coneixements de nívell de suficiència de llengua catalana (C1). L'ocupació d'aquest lloc de treball requereix no haver estat condemnat/da per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexuals, així com per tràfic d'éssers humans, tal com disposa l'article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de 15 de gener, de Protecció Jurídica del Menor, modificada per la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i l'adolescència.
- Arxiu i classificació de la documentació del centre; Despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, compulsa, franqueig, etc.);Transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes i relacions; Gestió informàtica de dades (domini de l'aplicació informàtica que correspongui en cada cas).; Atenció telefònica i personal sobre els assumptes propis de la secretaria administrativa del centre; Recepció i comunicació d'avisos, encàrrecs interns i incidències del personal (baixes, permisos, etc.); Realització de comandes de material, comprovació d'albarans, etc., d'acord amb l'encàrrec rebut per la direcció o la secretaria del centre; Manteniment de l'inventari; Control de documents comptables simples; Exposició i distribució de la documentació d'interès general que estigui al seu abast (disposicions, comunicats, etc.).
Experiència 6 mesos.
- ESTUDIS PRIMARIS COMPLETS
- estudis primaris complets - educació primària
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Contracte laboral temporal (1 mesos)
- Jornada completa


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-08T07:57:31.697Z