**Additional Information** Turno de noche contrato fijo
**Job Number** 23202109
**Job Category** Food and Beverage & Culinary
**Location** Castillo Hotel Son Vida a Luxury Collection Hotel Mallorca, C/Raixa 2, Palma de Mallorca, Baleares, Spain VIEW ON MAP
**Schedule** Full-Time
**Located Remotely?
** N
**Relocation?
** N
**Position Type** Non-Management
**MISIÓN**
Es la persona encargada de realizar con autonomía y responsabilidad el servicio de room service del Hotel.
Mantendrá una buena relación con clientes y asociados.
**FUNCIONES ESENCIALES**
- Realizar labores de camarero/a siguiendo la cultura de servicio St Regis así como los estándares definidos por la Marca.
- Conservar adecuadamente su zona y utensilios de trabajo.
- Preparar el montaje del servicio, mesa, carro o cualquier otro mobiliario/enseres de uso común en el desarrollo del servicio.
- Realizar otras tareas derivadas del perfil de la ocupación.
**CONOCIMIENTOS ESPECÍFICOS DEL PUESTO, CAPACIDADES Y HABILIDADES**
- Trabajar de forma responsable conociendo todos los recursos disponibles en la compañía.
- Recibir y reconocer al cliente con una sonrisa, contacto visual y haciendo uso del nombre del cliente siempre que sea posible.
- Asegurar la confidencialidad de los datos personales de los clientes.
- Conocer y llevar a cabo una adecuada política de seguridad y salud laboral.
- Demostrar un conocimiento de la importancia del lenguaje no verbal en la comunicación e interacción con el clientes y con los compañeros.
- Español e inglés y/o alemán (**Es imprescindible el conocimiento del inglés y/o alemán a nível hostelería para aplicar al puesto)**
**EDUCACIÓN Y EXPERIENCIA**
Estudios en Restauración y Gastronomía (FP o similar), módulo específico de Servicio de Hostelería en Hoteles y Restaurantes.
Mínimo 6 meses de experiência como ayudante de camarero/a de Hotel 4 o 5* o Restaurante gourmet.
Se valorará conocimientos del sistema operativo MICROS
- Marriott International is an equal opportunity employer.
We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture.
We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law._
The Luxury Collection Hotels & Resorts, with over 120 properties in more than 35 countries, offers the promise of authentic experiences that evoke lasting, treasured memories.
Our more than 100 years of experience, beginning in 1906 under the Italian CIGA brand - a collection of Europe's most celebrated and iconic properties - serves as a solid foundation as we continuously evolve to exceed the desires of the luxury traveler.
From legendary palaces and remote retreats to timeless modern classics, each luxury hotel and resort is a unique and cherished expression of its locale - a portal to the destination's cultural charms and treasures.
If you are someone with an appreciation for evocative storytelling, a keen interest and passion for this destination's heritage, and a desire to deliver genuine, personalized, and anticipatory hospitality, then we invite you on our journey.
In joining The Luxury Collection, you join a portfolio of brands with Marriott International.
**Be** where you can do your best work,
**begin** your purpose,
**belong** to an amazing global team, and
**become** the best version of you.