**Description**:
Desde **MagmaCultura** presicem incorporar un assitent de marketing per a donar suport a les activitats de gestió, d'execució i de control en matèria de màrqueting relacional i de gestió de públics.
Aquesta persona assistent haurà de treballar a partir de:
**1.
**Plataforma de gestió de dades**
Verificar la correcta introducció de les dades i el bon funcionament del repositori gestor de relació amb els usuaris, institucions, empreses o altres tipus d'organitzacions d'acord amb els protocols operatius establerts en el pla estratègic de gestió de dades.
Tasques a realitzar:
- Actualitzar i mantenir al dia els registres de la base de dades segmentades de públics
- Recollida i cerca de dades externes dels públics per introduir a la base de dades
- Seguiment de les comunicacions a segments de públics que se'n deriven de l'explotació de la base de la dades ( web, mailings i altres canals)
**2.
Plataforma de ticketing**
Fer seguiment i i actualització de continguts del mòdul web de plataforma de ticketing Euromus tant per efectuar millores com per preveure i resoldre incidències
Tasques a realitzar:
- Revisar el funcionament dels processos d'inscripció i venda d'entrades en línia a traves del mòdul web d 'Euromus
- Detectar incidències i resoldre
- Seguiment de les comunicacions a usuaris que se'n deriven de la plataforma Euromus ( mails, cartes de confirmació o documents de venda i/o inscripció a activitats al mòdul web Euromus..)
- Per a realitzar aquestes tasques, l'assistent dependrà directament de la cap de màrqueting i haurà de interlocutar tant amb equips interns com externs dels que, tant tècnicament com estratègicament, depenen d'aquestes eines.
Sempre sota la supervisió del màrqueting._
**Requirements**:
**Oferim**:
**Jornada setmanal**: 37.5 h / setmana
**Categoria**: informador
**Salari anual**:18.000 euros
**Requisits**:
- Experiència en treball amb eines de bases de dades, sistemes de ticketing o similars
- Competències informàtiques a nívell d'usuari mitjà -alt
- Interès i habilitats per la comunicació orientada al usuari a través de mitjans escrits, digitals i d'atenció telefònica
- Habilitats per relacionar-se amb equips interns i extern a l'organització.
- Coneixements d'anglès
- Experiència en comunicació i màrqueting en equipaments culturals.
- Experiència en l'àmbit museístic.
- Pro activitat i flexibilitat per les tasques encomanades