**Descripción**:
Empatif es un grup especialitzat en la gestió de Recursos Humanos amb més de 25 anys d'experiència en el mercat.
Estem ubicats estratègicament en diferents punts de la Geografia Nacional.
La nostra missió principal es fer feliç a las persones, fer-les créixer i que aquestes siguin més competitives.
Apostem per el desenvolupament de les persones.
Potenciem el valor de las empreses a través de las persones.
De veritat.
Des de la nostra divisió de Recruiting col-laborem amb una empresa multinacional ubicada a la zona del Bages, amb un projecte estable per a formar part del seu equip com a Assistent de Direcció.
Depenent directament del Director General li donaràs assistència i a més a més col-laboraràs amb la resta de departaments de l´empresa en tasques de suport que siguin pròpies de la posició.
Participaràs directament en els equips que desenvolupen projectes i programes estratègics de la companyia.
De forma enunciativa però no limitativa les teves funcions seran:
- Tasques administratives, com correspondència, redacció i traducció de documents, preparació de documentació per a reunions, gestió d' agenda, programació de reunions, atenció telefònica, filtre de trucades, recepció i atenció de visites.
- Gestió dels viatges d'empresa; cerca d'itineraris, gestió de càterings, compra de bitllets, lloguer de cotxes i reserva d'hotels.
- Organització d´esdeveniments interns de la companyia.
- Organització d´esdeveniments especials a nívell corporatiu, des del primer contacte amb els assistents, reserves d´hotel, selecció del lloc i activitats complementàries, logística de transports, menjars, confecció d´agenda, etc.
- Gestió, control i recepció de la compra del material d'oficina.
- Suport i participació en les activitats del programa de benestar i de diversitat i, inclusió.
- Suport i participació en les activitats incloses al pla d'igualtat.
**¿Què oferim?
**
Lloc de treball estable i bon ambient laboral
Contractació a temps parcial.
25 hores a la setmana (matins).
Horari de 9 a 14h.
(Flexible)
Salari Competitiu.
**Requisitos**:
- CFGS en Administració i Finances, valorant-se el Grau en Turisme o estudis específics relacionats amb la posició.
- Excel-lent comunicació oral i escrita.
- Nívell d'anglès elevat (mínim B2, molt valorable Advanced)
- Valorarem una persona amb capacitat per a treballar en equip, i de fàcil adaptació i integració, amb iniciativa i autònoma.
- Experiència en un lloc similar mínima de 2 anys.
Si tens ganes d'afrontar un nou repte o et trobes en cerca activa, ¡Inscriu-te a la nostre oferta i ens posarem amb contacte amb tu!
¡Et volem conèixer!