Administrativo/A Import/ Export - [Qd-041]

Detalles de la oferta

Requisitos:
Formación en Administración
Experiencia previa demostrable en tareas de exportación/importación
Conocimientos de Outlook avanzado
Nivel de Excel avanzado
Inglés a nivel alto escrito y hablado (C1-C2)
Descripción:
Seguimiento y coordinación de entregas de mercancía y muestras en distintos almacenes
Gestión de envíos más documentación por vía marítima, aérea y terrestre
Contacto y gestión de tarifas con agencias de transportes
Facturación y control de pagos
Resolución de litigios
Contrato por ETT + incorporación a plantilla. Jornada completa de lunes a viernes. Horario habitual de la empresa de 8:00h a 17:00h, pero debido a la situación de la COVID, horario intensivo de 7:00h a 15:00h.

#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Allthetopbananas_Ppc

Requisitos

English And German Translation Specialist

Amazon is looking for a bilingual Translation Specialist who can work both into English and German. A Translation Specialist at Amazon's Translation Services...


Amazon Spain Services, S.L.U. - Barcelona

Publicado 15 days ago

Business Development Representative, Uk & I

General Information Country: Spain City: Barcelona Job ID: 42419 Department: Sales Experience Level: ASSOCIATE Employment Status: FULL_TIME Workplace T...


Infor - Barcelona

Publicado 15 days ago

Business Development Representative, Swedish / Norwegian Speaker

At Infor (a Koch company), we build industry-specific applications that are integrated and delivered in the AWS cloud. We have over 17,000 employees, serving...


Infor Inc. - Barcelona

Publicado 15 days ago

Account Executive

Role Location: Barcelona (EMSE) - Hybrid About the role: As a Account Executive for EMSE, you will be joining Gartner's fastest growing region operating at...


Gartner - Barcelona

Publicado 15 days ago

Built at: 2024-11-18T01:41:46.975Z