Seleccionem per les nostres oficines centrals ubicades a Girona, un/a Administratiu/va de Prevenció de Riscos Laborals.
La persona seleccionada s'ocuparà de realitzar tasques administratives pròpies d'un departament de prevenció de riscos laborals relacionades amb vigilància de la salut, formació, informació, accidents, farmacioles, equips de protecció etc).
Algunes de les funcions seran:
- Comunicacions relatives als accidents de treball.
- Comunicacions amb la Mútua d'Accidents de treball.
- Revisió i actualització de les farmacioles dels Centres.
- Preparació de la documentació de requeriments i inspeccions.
- Fer seguiment i actualització de les formacions relatives al departament.
- Preparació i coordinació de reconeixements mèdic a diferents centres i serveis.
- Col-laborar en el control i fitxes informatives dels EPIS.
- Revisió i validació de factures del departament.
- Actualitzar i mantenir la documentació del departament al dia.
- Així com qualsevol altra activitat administrativa relacionada amb el servei de prevenció de riscos laborals.
**Què oferim?
**
Jornada:
Joranda completa de dilluns a divendres.
Horari:
Dilluns a Dijous de 8-16:45 (1/2 hora per dinar) divendres de 8-15 h. Flexibilitat a l'inici i la finalització de la jornada de 7:15 a 8h i de 16:00 a 16:45h
Contracte:
Indefinit
Salari:
19.700-22.000 € bruts anuals
Formació:
Certificat de Professionalitat, Tècnic Cures Auxiliars d'Infermeria, o Tècnic d'Atenció a Persones amb Dependència.
Experiència:
Aportar experiència demostrable en l'atenció a persones amb situació de dependència.
Perfil competèncial:
Es cerquen professionals amb estil de comunicació proper, empatia i assertivitat i facilitat per treballar en equip.
Orientats/des en millorar la qualitat de vida i el benestar de les persones.
Altres:
Cerquem professionals amb disponibilitat per realitzar diferents torns de treball.
**T'interessa participar en la selecció per aquesta posició?
**
Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla **"Inscriu-te manualment"