Administratiu/Va De Ventes Pels Matins

Detalles de la oferta

UNIFORMES GOURMET requereix administratiu/va pel seu departament de ventes, que sigui polivalent en funcions, persona molt dinàmica i altament organitzada, per tal de portar a terme diferents tasques, tant les pròpies del seu lloc de treball, com de magatzem i brodats amb màquina automàtica.
Es valorarà experiència com administrativa en departament comercial o de compres.
Es requereixen coneixements informàtics, però no cal saber brodar.
S´ofereix contracte de 6 mesos prorrogables.
Jornada laboral de 5 hores diaries pels matins, de 8´30h a 13´30h, de dilluns a divendres.
Les tasques administratives més importants són el seguiment de pressupostos, elaboració de comandes de clients, realització d´albarans d´entregues, entrada d´albarans i factures de proveïdors... Les tasques de magatzem seran la recepció dels paquets dels proveïdors, obrir els paquests i classificar-los segons comandes, preparar les comandes dels clients i brodar la roba que ho requereixi ( en màquina automàtica).
- Experiència 3 anys.
Com administratiu/va en un departament de ventes o bé de compres
- PROGRAMES FO QUE NECESSITEN TITULACIÓ D'E SECUNDÀRIA DE 2ª ETAPA
- títol fp de grau mig - administració
- català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- Competències / coneixements: Coneixements informàtics del paquet office
- Contracte laboral temporal (6 mesos)
- Jornada parcial matí (5 hores - jornada diaria)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Asistente/A Para Dirección General- Marketing Y Administración Granollers

Estamos buscando un/a Asistente/a para el/la Director/a General que quiera desarrollarse en un entorno dinámico y profesional. Si tienes habilidades organiza...


Adecco - Lleida

Publicado 7 days ago

Asistente/A Para Dirección General- Marketing Y Administración Granollers

Estamos buscando un/a Asistente/a para el/la Director/a General que quiera desarrollarse en un entorno dinámico y profesional. Si tienes habilidades organiza...


Adecco (Spain) - Lleida

Publicado 7 days ago

Administrativo/A Oficina

¡Únete a Nuestro Equipo como Auxiliar administrativo/a de Gestión en TEMPS! Ubicación: Oficina de Granollers ¿Quiénes Somos? En TEMPS, contamos con más de 30...


- Lleida

Publicado 6 days ago

Auxiliar Administrativo/A

Funciones y tareas Todas las relacionadas con la facturación. Albaranes, facturación, atención al cliente. - Experiência profesional Menos de 1 año - Estudio...


- Lleida

Publicado 6 days ago

Built at: 2025-01-24T21:54:02.770Z