A SUMAR treballem per millorar el benestar i qualitat de vida de les persones usuàries dels serveis i equipaments socials que gestionem.
Acompanyem al sector públic català en l'assoliment de nous reptes socials.
El nostre model d'intervenció promou la innovació social així com la millora continua i la formació constant.Descripció de l'ofertaCerquem administratiu/va de gestió pel Serveis d'Atenció Domiciliària per realitzar la funció de suport administratiu dels serveis de SAD executant amb precisió els processos assignats, aportant propostes de millora des d'una visió d'orientació a client amb una òptima administració dels recursos per la zona de Girona.Atenció telefònica de les incidències i necessitats de l'equip d'atenció directa.Reprogramació de les planificacions atenent a les urgències diàries del servei.Planificació de vacances dels professionals d'atenció directe i seguiment i gestió del calendari laboral.Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc.
)Coordinació amb el dpt.
de gestió de persones per tràmits laborals (gestió de varibles per la nòmina, gestió d'absentisme, etc).Experiència: Mínim 2 anys en lloc administratiu o similiar.Perfil Competencial: pensem amb un/a professional compromès/a i orientat/da en la millora de la qualitat de vida de les persones, treball en equip, flexibilitat, compromís i orientació a la persona.
Així com competències específiques del lloc, lideratge i gestió d'equips, negociació, innovació, planificació i organització i habilitats d'anàlisi i de resolució de problemes.Contracte indefinit amb jornada de 37 hores setmanals.De dilluns a divendres en jornada de matins de 8:00 a 15:15 i en roda de guàrdies de 08 a 16:45 amb mitja hora per dinar.
#J-18808-Ljbffr