Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Zu-476 - Recepcionista/Office Manager

¿Tienes experiencia como Office Manager? ¿Te gustaría formar parte de un proyecto estable? ¿Tienes facilidad en la atención al cliente y un perfil polivalent...


Desde Importante Grupo - Barcelona

Publicado a month ago

Rscm Senior Associate Supply Chain Reporting Pbz-491

.At Bayer we're visionaries, driven to solve the world's toughest challenges and striving for a world where 'Health for all, Hunger for none' is no longer a ...


Desde Bayer - Barcelona

Publicado a month ago

Internship - Operations & Client Support |

We are looking for a new Intern in Operations & Client Support! We are CashSentinel, a midsize FinTech company that designs and operates MyPortal, a digital ...


Desde *Nombre Oculto* - Barcelona

Publicado a month ago

Ad Operations Manager

.Location : Barcelona, Spain (will not consider relocation or remote locations)We are looking for a highly motivated Ad Operations Manager to join our talent...


Desde Opera Software - Barcelona

Publicado a month ago

Administratiu/Va De Facturació

Administratiu/Va De Facturació
Empresa:

Marlex


Detalles de la oferta

**Quina serà la teva missió a l'empresa?**

En dependència del/la director/a financer/a, la persona seleccionada s'ocuparà de:

- Registrar l'activitat econòmica i financera de l'empresa.
- Gestionar i revisar la facturació internacional, exportacions i importacions.
- Realitzar assentaments comptables.
- Conciliar albarans amb factures.
- Controlar bancs i extractes bancaris.
- Donar suport a altres tasques administratives pròpies del departament.

**Al perfil seleccionat se li ofereix**:

- Treballar en una empresa consolidada dins el seu sector.
- Estabilitat i pla de carrera dins l'organització.
- Formació contínua a càrrec de l'empresa.
- Jornada laboral de dilluns a divendres de 8h a 17h amb flexibilitat horària.
- Formació en Administració i Direcció d'Empreses, Economia o similar.
- Experiència mínima de 2 anys en una posició similar.
- Domini del Paquet Office i programa de gestió.
- Valorable nívell mig d'anglès.
- Capacitat d'anàlisi, capacitat d'organització i responsabilitat.
- Actitud proactiva, iniciativa i orientació a l'assoliment.


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Administratiu/Va De Facturació
Empresa:

Marlex


Built at: 2024-09-10T17:18:24.232Z