El nostre client, empresa en creixement dedicada a la distribució, logística i gestió comercial dins del sector alimentari situada a Granollers, precisa incorporar: ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE Depenent de l Responsable d'Administració les seves funcions principals seran: FUNCIONS / RESPONSABILITATS Registre i control d'assentaments comptables.
Conciliacions bancàries i seguiment de comptes.
Seguiment i control dels cobraments de clients nacionals i internacionals.
Gestió i elaboració de documents relacionats amb importacions i exportacions, com el DUA, factures proforma, packing lists, certificats d'origen, etc.
Suport administratiu a altres árees de l'empresa S'OFEREIX Estabilitat laboral.
Horari de 10:00h a 18:00h de dilluns a dijous.
Divendres de 9:00h - 15:00h.
Forquilla salarial ofertada: 24.000 - 25.000€ BA REQUERIM Formació CFGS Administració o similar.
Experiència mínima de 3 anys exercint funcions similars a les descrites a l'oferta.
Coneixements de documentación import/export (DUA's, CRM etc.)
Nivell d'anglès mínim B2 (First Certificate).
Usuari/a avançat paquet Office.
Imprescindible residència a la zona del Vallès Oriental.
Necessàri carnet de conduir.
Persona acostumada a treballar de manera autònoma, resolutiva i compromesa.
Si busques estabilitat laboral en una empresa familiar i propera, en plé procés de creixement i vols formar part d'un equip compromès, INSCRIU-TE A LA OFERTA!
Ben aviat ens posarem en contacte amb tu.
Esperem comptar amb el teu talent i experiència per contribuir a l'èxit del nostre client.
Valorem la diversitat i la igualtat d'oportunitats en l'àmbit laboral.
No discriminem per motius de raça, color, religió, gènere, orientació sexual, identitat de gènere, nacionalitat o qualsevol altra característica protegida per la llei.
REQUISITOS MÍNIMOS .