Descripció de l'oferta ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE DEPARTAMENT COMERCIAL (VIELHA) a Vielha e Mijaran (Lleida) Seleccionem Administratiu/va Comptable (departament comercial) per important empresa del sector de l'enginyeria ubicada a Vielha.
Funcions i requisits de la vacant
Funcions:
-Emissió i comptabilització de factures.
-Control de tresoreria.
-Preparació d'impostos.
-Recopilació de les necessitats dels clients.
-Preparació i seguiment d'ofertes / pressupostos.
-Resolució d'incidències i dubtes que es puguin donar al departament.
-Atenció i tracte directe amb el client.
-A mig termini assistència a alguna fira del sector, etc.
Es requereix:
-Formació: ADE, C. Empresarials, CFGS en Administració i Finances o similar.
-Experiència mínima de 4 anys en tasques administratives i molt valorable dins d'un departament comercial / back office.
-Coneixements de comptabilitat i fiscalitat.
-Bon nivell d'anglès (imprescindible).
-Capacitat de treball en equip.
-Excel·lent capacitat de relació i comunicació i aptituds comercials.
-Perfil molt polivalent, dinàmic i amb ràpida capacitat d'adaptació. Condicions que ofereix l'empresa
Jornada
Jornada completa
Horari
de 9 a 14h i de 15 a 18h.
Perspectiva de la feina
estable
Previsió d'incorporació
Immediat
Tipus de contracte
Indefinit
Salari
€ 24.000-28.000 €
Altres dades a destacar
Nota. El procés de selecció es durà a terme per Montañés i Solé i els candidats/tes finalistes realitzaran proves de competència i de personalitat.
Estudis
És valorable:
-Grau amb titulació Comptabilitat i Finances
-Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances
-Llicenciat amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
-Diplomatura amb titulació Ciències Empresarials
-Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
-FP II amb titulació Administratiu i Comercial
Experiència laboral
És valorable:
-Experiència mínima de 4 anys en tasques administratives i molt valorable dins d'un departament comercial / back office.
Nivell d'experiència
Tècnic / Especialista
Anys d'experiència
4 anys
Altres requeriments
-Formació: ADE, C. Empresarials, CFGS en Administració i Finances o similar.
-Experiència mínima de 4 anys en tasques administratives i molt valorable dins d'un departament comercial / back office.
-Coneixements de comptabilitat i fiscalitat.
-Bon nivell d'anglès (imprescindible).
-Capacitat de treball en equip.
-Excel·lent capacitat de relació i comunicació i aptituds comercials.
-Perfil molt polivalent, dinàmic i amb ràpida capacitat d'adaptació.
Idiomes
Català
C2 - Expert
Imprescindible
Castellà
C2 - Expert
Imprescindible
Anglès
B2 - Avançat
Imprescindible