Busquem una persona amb formació i experiència que garanteixi la correcta gestió administrativa del CDIAP (Centre de desenvolupament infantil i atenció precoç).
Busquem una persona resolutiva, amb do de gent i bona comunicació oral i escrita. Haurà de dur a terme tasques com atenció telefònica, arxiu, s, atenció i resolució de dubtes de treballadors, proveïdors, entre altres. - Atenció directa i telefònica a les famílies del servei (atendre les demandes, concertar hores de visita, control i modificació de les agendes de les terapeutes, etc.) - Gestió i control de la documentació de famílies per fer les entrades al servei. - Preparar les carpetes i material necessari per a les acollides, modificacions o baixes del servei. - Fer les derivacions pertinents dels infants del CDIAP a altres serveis. - Fer la devolució del diagnòstic als serveis derivants dels infants. - Fer les altes i baixes dels infants del servei. - Escanejar i arxivar documentació i tasques administratives en general. - Gestionar incidències, compres, manteniment, etc. en col-laboració amb el servei d'administració general de l'entitat.
- Experiència 2 anys. Experiència mínima demostrable de dos anys realitzant tasques administratives.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- CFGS Administració i Finances
- català (parlat superior, escrit superior)
- espanyol (parlat superior, escrit superior)
- Competències / coneixements: Titulació mínima: CFGS Administració i Finances. Alt domini de la llengua catalana i castellana. Coneixement de paquet Office (Word i Excel).
- Contracte laboral indiferent
- Jornada parcial (22 hores - jornada setmanal)
- Altres beneficis: - Jornada a temps parcial (22 hores setmanals) horari de dilluns a divendres 8 a 12h, excepte dimarts, de 8 a 14h. - Contracte indefinit. - Salari brut mensual 994,46€ / 12 pagues. - Incorporació immediata.