.Administratiu/iva de PROGRAMES UNIVERSITARIS INTERNACIONALSUniversitat Pompeu Fabra (UPF)REQUISITS MÍNIMS IMPRESCINDIBLES:Titulació mínima exigida de Batxillerat, de Formació Professional de 2n grau o equivalent.Certificat de coneixements de llengua catalana de nivell C1 del Marc Europeu Comú de Referència de les Llengües (MECR).Certificat de coneixements de llengua anglesa de nivell B2.2 (MECR).ES VALORARÀ ESPECIALMENT:Titulació acadèmica de nivell superior a la mínima requerida, preferentment relacionada amb l'àmbit internacional.Experiència en les funcions descrites o equiparables.Experiència en treball amb eines ofimàtiques i aplicacions TIC.Experiència amb aplicacions de gestió acadèmica i digitalització de processos.Haver realitzat estades de mobilitat durant els seus estudis en altres països o haver viscut a l'estranger.Coneixement o experiència en el sector Study Abroad, especialment en assessorament a l'estudiant i Diversitat-Equitat i Inclusió.Competències personals: comunicació interpersonal efectiva; organització del treball i del temps; orientació a la qualitat i als resultats; orientació a l'usuari; treball en equip i cooperació; coneixement i compromísamb el servei públic i la UPF; gestió emocional.CONDICIONS:Incorporació: immediataDurada: 4 mesos (prorrogable)Jornada: completa (35h/setmana)Horari: partit (de 9.30h a 14.30h - de dilluns a divendres)RESPONSABILITATS:Realitzar tasques administratives relacionades amb la gestió de programes universitaris internacionals de la Universitat Pompeu Fabra (UPF):Atendre consultes i resoldre incidències sobre els Programes Internacionals dels estudiants de la UPF, dels estudiants estrangers, de les universitats o agències de procedència, del professorat associat als programes i dels coordinadors de mobilitat (per via multicanal: presencialment, telefònica, telemàtica i per correu-e i en les 3 llengües: català, castellà i anglès).Realitzar tasques administratives relacionades amb procediments com ara: la promoció de la participació d'estudiants als programes indicats; el seguiment dels interessats a través del CRM i la gestió de l'admissió; registre i matrícula dels estudiants; l'orientació i acompanyament dels estudiants des de l'origen fins al tancament de l'estada; l'avaluació de la satisfacció dels/les participants; actualitzar la informació a les aplicacions informàtiques de suport, etc.Donar suport administratiu a l'equip de treball del Servei de Relacions Internacionals i realitzar les tasques assignades i associades a procediments d'aquesta unitat.Recopilar i registrar informació a les bases de dades, elaborar documents relacionats amb les tasques encomanades així com escanejar, digitalitzar, reproduir, classificar i arxivar els documents, així com mantenir actualitzat l'arxiu de gestió de la unitat.Altres funcions que li siguin assignades en l'àmbit de les seves competències tècniques