Administración De Empresas Secretari/Ària De Direcció - Entitat Pública Barcelona

Detalles de la oferta

Secretari/ària de Direcció - Entitat Pública Estem buscant un/a Secretari/ària de Direcció per una entitat del sector públic universitari , ubicada en l'esquerra de l'eixample en Barcelona. Tipus de contracte: Interinitat fins a la cobertura definitiva. Jornada completa de 37,5 hores setmanals amb horari especial segons necessitats de servei. Jornada intensiva de juny a setembre, Nadal i Setmana Santa. Horari habitual de 8 a 15 h i una tarda setmanal. Flexibilitat horària i teletreball: 2-3 dies per setmana. Retribució: 30.132,13 € bruts anuals més variable per objectius. Beneficis addicionals: 50 hores d'assumptes propis i formació dins de la jornada laboral. Responsabilitats: Atenció de visites i gestió de reunions. Gestió d'agenda i correu electrònic de l'àrea de direcció. Organització de viatges, jornades i esdeveniments. Seguiment i control de despeses de direcció per assegurar l'ajust al pressupost. Convocatòria i preparació de reunions, incloent-hi la gestió de sales i documentació. Suport en l'elaboració de documents i organització de tallers. Col·laboració en projectes i activitats d'acord amb els objectius establerts. Altres particularitats del procés: A causa de la naturalesa pública de l'entitat contractant, el procés de selecció comptarà amb fases addicionals després de l'entrevista inicial. En aquestes etapes es durà a terme una valoració detallada dels mèrits dels candidats. Es tindran en compte els títols i certificacions aportats, així com la rellevància i durada de l'experiència en funcions relacionades amb el lloc. Aquest procés d'avaluació busca assegurar els principis d'igualtat, mèrit i capacitat, garantint una selecció transparent i justa conforme a la normativa vigent per a entitats públiques. Fases del procés de selecció de 2 a 3 mesos (incorporació al gener/febrer 2025) : Verificació del compliment dels requisits Valoració de mèrits a partir del currículum acreditat Prova pràctica Entrevista personal final amb l'entitat. Requisits mínims: Formació acadèmica: Títol de batxillerat, cicle formatiu de grau superior o FP2. Formació complementària relacionada amb el lloc de treball que es tindrà en compte per la valoració dels mèrits del currículum, com per exemple: diplomatura, grau, postgrau o màster relacionats o cursos en secretariat, protocol, relacions públiques, administració d'agenda, ofimàtica, etc. Idiomes: Català (nivell C1) i anglès (nivell C1). Experiència mínima: 2 anys en tasques relacionades. #J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobtome_Ppc

Requisitos

Adv / Administration Des Ventes - Administrativo

**Dans le cadre du fort développement de notre activité, nous cherchons à renforcer notre département ADV.** Vos missions principales seront les suivantes: ...


Pact Informatique Iberica S.L. - Barcelona

Publicado 13 days ago

Asistente De Comunicación

Fórum Café es la primera asociación que promueve y divulga la cultura del café en España. Nuestra misión es realzar la cultura cafetera y profesionalizar el ...


Fórum Café - Barcelona

Publicado 13 days ago

Cuiners, Auxiliar (Cuina Africana)

Nívell formatiu: Nívell formatiu mínim:PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA SENSE TÍTOL DE GRADUAT ESCOLAR O EQUIVALENT. Experiència en l'ocupació: 0 mesos Id...


Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado 13 days ago

Recepcionista Asistente/A De Direccion

Buscamos un/a administrativo/a. Que sea proactivo/a y con ganas de incorporarse e involucrarse en un equipo pequeño en crecimiento para realizar tareas admin...


Revolu Bcn Xxi, S.L. - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-28T14:13:55.388Z