Administración De Empresas Secretari/Ària De Direcció - Entitat Pública Barcelona

Detalles de la oferta

Secretari/ària de Direcció - Entitat Pública Estem buscant un/a Secretari/ària de Direcció per una entitat del sector públic universitari , ubicada en l'esquerra de l'eixample en Barcelona.
Tipus de contracte: Interinitat fins a la cobertura definitiva.
Jornada completa de 37,5 hores setmanals amb horari especial segons necessitats de servei.
Jornada intensiva de juny a setembre, Nadal i Setmana Santa.
Horari habitual de 8 a 15 h i una tarda setmanal.
Flexibilitat horària i teletreball: 2-3 dies per setmana.
Retribució: 30.132,13 € bruts anuals més variable per objectius.
Beneficis addicionals: 50 hores d'assumptes propis i formació dins de la jornada laboral.
Responsabilitats: Atenció de visites i gestió de reunions.
Gestió d'agenda i correu electrònic de l'àrea de direcció.
Organització de viatges, jornades i esdeveniments.
Seguiment i control de despeses de direcció per assegurar l'ajust al pressupost.
Convocatòria i preparació de reunions, incloent-hi la gestió de sales i documentació.
Suport en l'elaboració de documents i organització de tallers.
Col·laboració en projectes i activitats d'acord amb els objectius establerts.
Altres particularitats del procés: A causa de la naturalesa pública de l'entitat contractant, el procés de selecció comptarà amb fases addicionals després de l'entrevista inicial.
En aquestes etapes es durà a terme una valoració detallada dels mèrits dels candidats.
Es tindran en compte els títols i certificacions aportats, així com la rellevància i durada de l'experiència en funcions relacionades amb el lloc.
Aquest procés d'avaluació busca assegurar els principis d'igualtat, mèrit i capacitat, garantint una selecció transparent i justa conforme a la normativa vigent per a entitats públiques.
Fases del procés de selecció de 2 a 3 mesos (incorporació al gener/febrer 2025) : Verificació del compliment dels requisits Valoració de mèrits a partir del currículum acreditat Prova pràctica Entrevista personal final amb l'entitat.
Requisits mínims: Formació acadèmica: Títol de batxillerat, cicle formatiu de grau superior o FP2.
Formació complementària relacionada amb el lloc de treball que es tindrà en compte per la valoració dels mèrits del currículum, com per exemple: diplomatura, grau, postgrau o màster relacionats o cursos en secretariat, protocol, relacions públiques, administració d'agenda, ofimàtica, etc.
Idiomes: Català (nivell C1) i anglès (nivell C1).
Experiència mínima: 2 anys en tasques relacionades.
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Dynamic-Ppc

Requisitos

Adv / Administration Des Ventes - Administrativo

**Dans le cadre du fort développement de notre activité, nous cherchons à renforcer notre département ADV.** Vos missions principales seront les suivantes: ...


Pact Informatique Iberica S.L. - Barcelona

Publicado 13 days ago

Asistente De Comunicación

Fórum Café es la primera asociación que promueve y divulga la cultura del café en España. Nuestra misión es realzar la cultura cafetera y profesionalizar el ...


Fórum Café - Barcelona

Publicado 13 days ago

Cuiners, Auxiliar (Cuina Africana)

Nívell formatiu: Nívell formatiu mínim:PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDÀRIA SENSE TÍTOL DE GRADUAT ESCOLAR O EQUIVALENT. Experiència en l'ocupació: 0 mesos Id...


Oficina De Treball Del Soc - Barcelona

Publicado 13 days ago

Recepcionista Asistente/A De Direccion

Buscamos un/a administrativo/a. Que sea proactivo/a y con ganas de incorporarse e involucrarse en un equipo pequeño en crecimiento para realizar tareas admin...


Revolu Bcn Xxi, S.L. - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-11-29T03:25:14.148Z