Manté contacte directe i diari amb els clients i amb els clients potencials.Planifica les rutes de visites, prepara la documentació, i realitza les visites.Entén i diagnostica les necessitats de cada client.Informa, assessora i aconsella el client o la clienta sobre productes i serveis disponibles.Prepara els pressupostos i informa sobre els terminis de lliurament.Fa la tramitació administrativa del procés de venda, emet la comanda i transmet la informació.Realitza el seguiment postvenda de la comanda, garantint que els compromisos adquirits a la venda (data de lliurament, quantitat, qualitat, característiques del producte, condicions de transport, cobrament, etc.) es compleixin segons el pactat.Atén i resol, en el marc de la seva responsabilitat, les reclamacions presentades pels clients o les clientes finals.S'encarrega del manteniment de la cartera de clients mitjançant contactes periòdics, amb l'objectiu de fidelitzar-los per a properes compres possibles, identificant el nivell de vinculació amb l'entitat i el risc d'abandonament i, en funció d'aquests fets, decideix els canals i els esforços comercials a realitzar.Reporta sobre els clients captats, els contractes formalitzats i la previsió d'accions comercials a dur a terme.Obté i tracta la informació pertinent pel coneixement del mercat i del producte, realitzant les accions necessàries per conèixer les claus d'aquest mercat, com ara magnitud, barreres d'entrada, clients, clients potencials, proveïdors, competència directa i indirecta.Fa prospeccions i investigacions de mercat per tal d'augmentar la seva cartera de clients.Assessora les empreses clients sobre els canvis i les incidències al mercat.Tipus de relació professional: ContracteTipologia de contracte: IndefinitNúm. hores setmanals: 20Horari: A negociarRetribució brut anual: Salari mínim + variable atractiuCategoria professional: Tècnics superiors i assimilatsFormació reglada requerida: LlicenciaturaTemps d'experiència: +3 anysConeixements informàtics: Coneixement d'us CRMCompetències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Orientació al Client, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, ComunicacióIdiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat, Anglès - Avançat#J-18808-Ljbffr