Manté contacte directe i diari amb els clients i amb els clients potencials.
Planifica les rutes de visites, prepara la documentació, i realitza les visites.
Entén i diagnostica les necessitats de cada client.
Informa, assessora i aconsella el client o la clienta sobre productes i serveis disponibles.
Prepara els pressupostos i informa sobre els terminis de lliurament.
Fa la tramitació administrativa del procés de venda, emet la comanda i transmet la informació.
Realitza el seguiment postvenda de la comanda, garantint que els compromisos adquirits a la venda (data de lliurament, quantitat, qualitat, característiques del producte, condicions de transport, cobrament, etc.)
es compleixin segons el pactat.
Atén i resol, en el marc de la seva responsabilitat, les reclamacions presentades pels clients o les clientes finals.
S'encarrega del manteniment de la cartera de clients mitjançant contactes periòdics, amb l'objectiu de fidelitzar-los per a properes compres possibles, identificant el nivell de vinculació amb l'entitat i el risc d'abandonament i, en funció d'aquests fets, decideix els canals i els esforços comercials a realitzar.
Reporta sobre els clients captats, els contractes formalitzats i la previsió d'accions comercials a dur a terme.
Obté i tracta la informació pertinent pel coneixement del mercat i del producte, realitzant les accions necessàries per conèixer les claus d'aquest mercat, com ara magnitud, barreres d'entrada, clients, clients potencials, proveïdors, competència directa i indirecta.
Fa prospeccions i investigacions de mercat per tal d'augmentar la seva cartera de clients.
Assessora les empreses clients sobre els canvis i les incidències al mercat.
Tipus de relació professional: Contracte Tipologia de contracte: Indefinit Núm.
hores setmanals: 20 Horari: A negociar Retribució brut anual: Salari mínim + variable atractiu Categoria professional: Tècnics superiors i assimilats Formació reglada requerida: Llicenciatura Temps d'experiència: +3 anys Coneixements informàtics: Coneixement d'us CRM Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autoconfiança, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Orientació al Client, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Comunicació Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat, Anglès - Avançat #J-18808-Ljbffr