41406 - Tècnic/A D'Administració De Personal

Detalles de la oferta

Entitat privada de caràcter social, sense ànim de lucre, amb més de 40 anys d'experiència en els serveis d'atenció domiciliària per a persones d'edat avançada, diversitat funcional o que es trobin en una situació sobrevinguda està cercant per un/a Tècnic/a d'Administració de Personal. La seva missió serà la de gestionar el desenvolupament de les activitats relacionades amb els processos d'administració i control del personal, assegurant el compliment de les obligacions laborals derivades de la relació laboral de les persones treballadores.
Tasques principals:
Control, gestió i tramitació de les comunicacions en la seguretat social en matèria de personal (altes i baixes empresa, modificacions de jornada, baixes i altes de IT, baixes i altes de AT, etc...)Control i gestió dels contractes de treball, venciments de contractes, períodes de prova i comunicacions SEPE.Gestió i enviaments de la documentació per les noves incorporacions: manual d'acollida, pla acollida, document TA2, contracte, copia bàsica, document de acceptació.Gestió, control i seguiment de la vigilància de la salut: revisions mèdiques de les noves incorporacions i periòdiques.Gestió, control i seguiment de la formació inicial en matèria de prevenció de riscos laborals de les noves incorporacions.Atendre a les consultes i dubtes del personal de l'Entitat i delegacions en matèria laboral.Control dels marcatges del personal.Recepció i introducció de les vacances del personal al Integro.Gestió i arxiu de la documentació de personal a la BBDD (Service Manager, Integro i expedients digitals).Revisió i gestió del correu diari equip RRHH. Responsabilitats i funcions auxiliars del lloc.Confecció de calendaris laborals anuals per delegacions.Informe mensual del personal.Suport al personal de cuidadors en la tramitació de Certificats de professionalitat.Gestió d'enquestes i estadístiques oficials.S'ofereix:
Contracte Indefinit (amb dos mesos de prova)Jornada completa de 40h setmanalsHorari: 9h a 14h i 15h a 18h de dilluns a dijous i de 9h a 14h divendresRetribució brut anual: 24000
#J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Jobleads

Requisitos

Hr Manager - Q538

Emerald Stay is a revolutionary prop-tech company that manages high-end homes in non-urban destinations. Our team is shaking up the vacation rental market by...


Emerald Stay - Barcelona

Publicado 13 days ago

Psicólogo/A O Trabajador/A Social

DescripciónFundación especializada en la inserción sociolaboral de personas con discapacidad, ubicada en Llinars del Vallès, precisa incorporar un/a Psicólog...


Pimec Organization - Barcelona

Publicado 13 days ago

Senior Bi Specialist - Powercenter & Redshift

En BETWEEN apostamos por ofrecerte las mejores oportunidades dentro del área tecnológica. Contamos con un equipo de más de 900 profesionales. Ser parte de nu...


Between - Barcelona

Publicado 13 days ago

Consultant.E En Recrutement (H/F) - Vie

Bruce, la plateforme de recrutement 100% digitale et mobile, accompagne les entreprises dans leur recrutement et les talents dans leur recherche d'emploi. No...


Bruce - Barcelona

Publicado 13 days ago

Built at: 2024-12-27T06:35:20.492Z