Descripció de l'oferta Empresa de disseny i arquitectura a Barcelona, amb més de 25 anys d´antiguitat transformant espais per a canviar la vida de les persones, busca una persona polivalent que des d'una posició d'Administració BackOffice ajudi en funcions de l'empresa relatives a compres i en relació amb proveïdors i logística de lliurament de materials, així com en tota la relació amb clients relativa al procés de facturació.Es busca una persona compromesa que busqui estabilitat i vulgui créixer en una empresa amb un equip dinàmic i compromès.
Perfil sènior amb experiència al sector de la rehabilitació d'entorns professionalsFuncions: Gestió del circuit de compres:Realitzar Planificació i Control de Compres.Tramitar comandes, ordres de compra i organitzar logística de lliurament.Negociar amb proveïdorsGestió del circuit de vendesFacturació a clients per grau d'avençElaboració Estadística de vendes i obtenció d'informes de marges comercials per a la DireccióOfereix:Tipus de relació professional: Contracte laboralTipologia de contracte: IndefinitNúm.
Hores setmanals: 40Horari: De 8h/9h a 14h de 15h a 17h/18hRetribució brut anual: 30.000 € Requisits Categoria professional: Oficial Administratiu 1era.Formació complementària.Es valorarà formació en: Compres i negociació,Gestió documental de coordinació de prevenció de riscos laborals,Gestió de projectesGestió de pressupostosRealització de raporting mensual Temps d'experiència: +5 anysConeixements informàtics: Paquet Office, Excel, SQL Obres, ERP, TCQ, Presto o altres programes de pressupostos d'obra.Altres requeriments específics: Carnet de conduirCompetències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Empatia, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Preocupació per l'ordre i la qualitatIdiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat